Gå til innhold

Presidentvalg USA '08: oppdatert poll


Hvem ønsker du skal vinne av kandidatene?  

904 stemmer

  1. 1. Hvem ønsker du skal vinne av kandidatene?

    • McCain
      102
    • Obama
      802


Anbefalte innlegg

Mccain hos Letterman gikk i reprise på TVN nå nettopp. Det var ikke faktisk sendedato i USA han over nevnte :)

 

Vel for meg så så det ut som at han trodde at mccain var hos letterman i natt men så ville jeg bare påpeke at han ikke var der inatt siden jeg vet det nettopp gikk på tvnorge og at derfor så kunne han trodd at han var der virkelig i natt ;)

Endret av sureup
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, McCain har nå vært ute og sagt at terrorister vil "teste" Obama hvis han blir president. Altså at det vil skje et terrorangrep ikke lenge etter Obamas eventuelle valgseier. Dette er rett og slett politics of fear og jeg håper at dette slår skikkelig tilbake på McCain. Dette er en desperat handling. Og har ikke repulikanerne fått med seg at folk er bekymert over økonomien? Og hvor dypere kan han nå synke?

Lenke til kommentar
Og har ikke repulikanerne fått med seg at folk er bekymert over økonomien?

Selvsagt har de det. Derfor lover de skattelette til alle (unntatt Letterman) for å få fart i økonomien, og advarer mot Obamas "sosialisme" der høyere skatter til de rike kan hindre de rike i å opprettholde og skape arbeidsplasser og la det regne velstand over folket. Det er en vanlig amerikansk tenkemåte. Selv om meningsmålingene nå ser ut til å klart gå Obamas vei, kan amerikanerne komme til å stemme for skattelette og privat initiativ på valgdagen.

Lenke til kommentar
Forøvrig var McCain for abort før, men han skiftet mening for å bli mer spiselig for de fleste repulikanere. Mitt unntrykk av den fyren er at han gjør alt for å bli president. Maverick my ass!

Det som er ganske morsomt her (eller kanskje mer skremmende) er løgnaktigheten og dobbeltmoralen til Palin. Hun mener at abortspørsmålet bør avgjøres av delstatene. Men om homofile får gifte seg mener hun staten bør bestemme.

Lenke til kommentar
Kunne lese denne saken på førstesiden til VG: McCain-supporter angrepet med kniv

http://www.vg.no/nyheter/utenriks/presiden...hp?artid=531085

 

Rart at de ikke har fått med seg at denne historien er falsk. Drastiske valg disse Republikanere skal ta, har de ennå ikke innsett at slaget er tapt?

 

Jepp. Det var jo helt klart fikset. Bare se på "B". Tilfeldig at dette skjedde i vestlige PA? Neppe :)

Lenke til kommentar
Forøvrig var McCain for abort før, men han skiftet mening for å bli mer spiselig for de fleste repulikanere. Mitt unntrykk av den fyren er at han gjør alt for å bli president. Maverick my ass!

Det som er ganske morsomt her (eller kanskje mer skremmende) er løgnaktigheten og dobbeltmoralen til Palin. Hun mener at abortspørsmålet bør avgjøres av delstatene. Men om homofile får gifte seg mener hun staten bør bestemme.

 

Eneste grunnen til at hun mener abort bør avgjøres i hver enkelt stat, er at det er eneste måten å komme unna Roe vs Wade på. Du kan føle deg ganske sikker på at hun ville hatt en føderal nekt om det hadde vært mulig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...