Gå til innhold

Presidentvalg USA '08: oppdatert poll


Hvem ønsker du skal vinne av kandidatene?  

904 stemmer

  1. 1. Hvem ønsker du skal vinne av kandidatene?

    • McCain
      102
    • Obama
      802


Anbefalte innlegg

Jeg tror faktisk det blir like morsomt om Obama blir president. Man kan lage noe artig ut av det meste og det blir ikke vanskeligere når det er David Letterman vi snakker om.

Virker ikke som om Obama blir vitset så mye med, og det skyldes kanskje at han farget. Folk er ekstra forsiktige for å ikke virke rasistiske. Jeg tror ikke det er bevisst, men det ser ut på meg som om det er slik.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er uenig, det er bare ikke så mye å ta tak i. Det eneste som skiller ham fra en helt streit, flink, morsom, engasjerende hvit politiker er fargen, som vil si at inntil han gjør noe dumt er fargen det eneste man kan kommentere. Jeg hørte en ganske morsom komiker snakke om at McCain har unger fra tidligere ekteskap og har vært utro og var nest-dårligst i klassen, mens Obama gikk på Harvard og har vært lykkelig gift og oppfører seg svært saklig - man kan nesten si at det er McCain som er den svarte kandidaten.

 

Hvis du kommer på noe med Obama man kan spøke med, så er det bare å nevne det. Han har blitt mobbet av Jon Stewart for å ha store ører, si "uh" ganske ofte og at datteren hans var masete under demokratenes convention. Fyren er rett og slett en saklig, selvironisk mann som ikke har gjort så mye galt. Skal man trekke frem tiden hvor han prøvde kokain og hasj? Det er ikke akkurat noe man tuller med på Letterman.

Lenke til kommentar
Tragisk at NRK gir den jøden Jon Stewart fra liberale CBS så mye sendetid. De burde i alle fall sende The O'Reilly Factor fra Fox News for å balansere det litt.

 

Hadde jeg sett The Factor på NRK tror jeg at jeg hadde falt på bakken i latter, fordi det showet er bare latterlig i blant. Bare å ta et søk på youtube så ser du hvilken jackass Bill O'Reilly gjør av seg selv.

Lenke til kommentar
Tragisk at NRK gir den jøden Jon Stewart fra liberale CBS så mye sendetid. De burde i alle fall sende The O'Reilly Factor fra Fox News for å balansere det litt.

 

ahaha så latterlig sagt.

 

The daily show er basert på humor, HELT forskjellig fra O'Reilly Factor selvom det virker VELDIG latterlig til tider ;)

 

Forøvrig så er det ikke vits å se the daily show på NRK når man finner alt helt gratis og lovlig på www.thedailyshow.com ;)

Endret av sureup
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...