Gå til innhold

Presidentvalg USA '08: oppdatert poll

Hvem ønsker du skal vinne av kandidatene?  

904 stemmer

1. 1. Hvem ønsker du skal vinne av kandidatene?

• McCain
      102
    • Obama
      802

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sikkert veldig gøy for barna i Irak som blir sprengt i fillebiter.

Tøv! Er det noe som vil skape uroligheter i Irak, så er det at USA trekker seg ut. Har du glemt at Bush sin økning i soldater til Irak har minket volden i landet med 70%? Vil minne om at McCain støttet denne økningen. Obama gjorde det ikke.

Obama = Gambling.

Lenke til kommentar
Sikkert veldig gøy for barna i Irak som blir sprengt i fillebiter.

Tøv! Er det noe som vil skape uroligheter i Irak, så er det at USA trekker seg ut. Har du glemt at Bush sin økning i soldater til Irak har minket volden i landet med 70%? Vil minne om at McCain støttet denne økningen. Obama gjorde det ikke.

Obama = Gambling.

Nå burde ikke surgen ta noe særlig creds for nedgangen i vold, med tanke på de lokale militsene som holder kontroll og er lokale mot stammeledere. Noe som har bidratt STERKT til senkningen av volden.

Lenke til kommentar
"Even Fox News disputed it, and that isn`t often"

Pen kommentar :)

hehe idd. me like

starten på denne debatten har vært mye bedre enn alle de andre debattene tilsammen allerede. Debattlederen er også bedre til å legge press på begge til å svare på spørsmålene

Lenke til kommentar
McCain kjører hardt på, ikke overaskende.

Obama sier at McCain har stemt for 4/5 budsjett under Bush, hvorpå McCain svarer svært krass at han ikke er Bush og at Obama burde stilt for fire år siden.

Eh?

det der fikk jeg faktisk ikke med meg. Det må ha blitt sagt når jeg var på dass^^

høres veldig spesielt ut ihvertfall

Lenke til kommentar

Ser ut som McCain legger alt i å diskreditere Obama som person.

Og dette spørsmålet likte jeg! VP som P :)

Veldig bra svart av Obama, noe CNNs "voters board" var enig i.

"Palin is a reformer and a rolemodel for women and understands special needs women".

Vel, da fungerer hun sikkert veldig fint som en organisasjonsleder, men som President? Han sier ingenting om kunnskaper og kvalifikasjoner.

Obama vil ikke angripe Palin, tror det var det lureste valget.

Endret av Rampage
Lenke til kommentar
"Palin is a reformer and a rolemodel for women and understands special needs women".

Vel, da fungerer hun sikkert veldig fint som en organisasjonsleder, men som President? Han sier ingenting om kunnskaper og kvalifikasjoner.

Obama vil ikke angripe Palin, tror det var det lureste valget.

helt enig i dette. Mccain bomma grovt når han virkelig hadde sjansen til å "forsikre" det amerikanske folk at hun har det som skal til for å være president.

men jeg blamer han ikke for at han ikke klarte å gjøre det siden jeg tror ingen andre hadde klart det heller:p

btw har du link til det derre cnn's voters board?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...