Gå til innhold

Presidentvalg USA '08: oppdatert poll


Hvem ønsker du skal vinne av kandidatene?  

904 stemmer

  1. 1. Hvem ønsker du skal vinne av kandidatene?

    • McCain
      102
    • Obama
      802


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

lol spørsmålet var hvordan pakken skulle fikse økonomien og så sier mccain noe om det i 10 sec og resten går ut på å bare snakke om igjen om hvordan krisen starta og andre tiltak de må gjøre....

 

Obama heldigvis svarte direkte på spørsmålet ordentlig før han svarte på det mccain snakket om.

Endret av sureup
Lenke til kommentar

Jeg ble veldig skuffet da McCain sa at man kunne ta seg av flere ting samtidig (i stedet for å svare på spørsmålet og si hva han ville prioritert), og Obama ikke svarte med "Ja, presidenten kan ikke bare suspendere det han drive med hver gang en krise oppstår." Det hadde kanskje blitt oppfattet som slemt, men jeg vet at Obama tenkte det. =D

Lenke til kommentar

Det ble bedre etterhvert, så jeg skal ikke gå så langt som å kalle det skandale, men det var ikke langt ifra. Tom Brokaw gjorde etter min mening en latterlig dårlig jobb som moderator, og formatet på debatten var direkte latterlig. Ikke at folket fikk bestemme spørsmålene, men at hver fikk to minutt på å svare, før McCain fikk et minutt i "diskusjonstiden". Ellers var det nok en svak debatt, og jeg orker ikke utrope noen vinner her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...