Gå til innhold

Presidentvalg USA '08: oppdatert poll


Hvem ønsker du skal vinne av kandidatene?  

904 stemmer

  1. 1. Hvem ønsker du skal vinne av kandidatene?

    • McCain
      102
    • Obama
      802


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Palin mener Obama er terroristvenn

Sarah Palin slenger med leppa. Republikanernes visepresidentkandidat Sarah Palin hevdet lørdag at Barack Obama har nære bånd til «terrorister som angrep sitt eget land», melder CNN. Bakgrunnen for utspillet var en artikkel i New York Times, som tok for seg forholdet mellom Obama og Bill Ayers, grunnleggeren av den radikale gruppen Weather Underground. Gruppen sto bak flere bombeangrep på begynnelsen av 1970-tallet, med blant annet Pentagon og Capitol som mål. Obama og Ayers bor i samme område i Chicago, og de to har truffet hverandre flere ganger etter at Obama stilte til valg for plass i Senatet i i 1995.

 

Så her har vi indikasjoner på at Osama... nei jeg mener Obama, er terroristvenn?!

Lenke til kommentar
Palin mener Obama er terroristvenn

Sarah Palin slenger med leppa. Republikanernes visepresidentkandidat Sarah Palin hevdet lørdag at Barack Obama har nære bånd til «terrorister som angrep sitt eget land», melder CNN. Bakgrunnen for utspillet var en artikkel i New York Times, som tok for seg forholdet mellom Obama og Bill Ayers, grunnleggeren av den radikale gruppen Weather Underground. Gruppen sto bak flere bombeangrep på begynnelsen av 1970-tallet, med blant annet Pentagon og Capitol som mål. Obama og Ayers bor i samme område i Chicago, og de to har truffet hverandre flere ganger etter at Obama stilte til valg for plass i Senatet i i 1995.

 

Så her har vi indikasjoner på at Osama... nei jeg mener Obama, er terroristvenn?!

 

Litt selektiv sitering? Fra samme artikkel:

 

"- Ikke nært forhold

 

Til tross for at det i artikkelen tydelig kommer fram at de to aldri har hatt et nært forhold, og at Obama har tatt sterkt avstand fra Ayers tidligere handlinger, valgte Sarah Palin å bruke bekjentskapet for alt det var verdt under et innsamlingsmøte i Colorado lørdag."

Lenke til kommentar

Tror det er få ting folk med grunnleggende politiske motsetninger har vanskeligere å bli enige om enn det her. Amerikansk politikk er grunnleggende skitten på begge sider. Men de terroristuttalelsene er faktisk en del hakk verre enn noe av det demokratene har kommet med.

 

Når det gjelder balloten synes jeg det er vel iøyenfallende at demokratene og republikanerne står på toppen. Ser nesten ut som valgmyndighetene legger opp til et 2 parti system, og nesten bevisst holder independents nede.

Lenke til kommentar

Etter å ha sett Katie Courics intervju av Palin ble jeg sjokkert over at noen kan tenke seg å stemme på henne! Det er jo ingen sammenheng mellom spørsmål og det hun sier, det finnes ikke logikk. Hun bare sprer om seg med meninger og slagord, hun viser null forståelse. Det er tåpelig at såkalte "hockey moms" elsker henne - forstår de ikke at det hun sier er komplett usammenhengende?

 

Jeg vet ikke hvem vi skal frykte mest jeg, Palin eller hockey moms... Den dumme som man stemmer på - eller de dumme som stemmer på henne. For det er det INGEN tvil om - de er dumme alle sammen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...