Gå til innhold

Presidentvalg USA '08: oppdatert poll


Hvem ønsker du skal vinne av kandidatene?  

904 stemmer

  1. 1. Hvem ønsker du skal vinne av kandidatene?

    • McCain
      102
    • Obama
      802


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

synes begge kandidatene hadde sine øyeblikk under debatten, men må si at det uten tvil var McCain som viste mest tyngde i denne debatten. Grunnen til at jeg føler at Obama gjorde det ok, er fordi at han har forbedret seg mye siden sist vi så ham i debatt. Som mange kommentatorer sier, så har Obama sluttet å si "ehhhh" mellom hvert andre ord, pluss at han i større grad klarer å være mer konkret enn det han vært tidligere. Må nesten ai at i mine øyne vant McCain denne debatten. Da er VP-debatten 02.oktober, blir bra:) tror det blir mer spennende, spesielt siden alle undervurderer Palin

Endret av Sonja84
Lenke til kommentar
Da er VP-debatten 02.oktober, blir bra:) tror det blir mer spennende, spesielt siden alle undervurderer Palin

 

Palin er ikke undervurdert; hun er vurdert. Gjennom de få intervjuene McCain-kampanjen har tillatt henne å være med i, har hun vist at hun ikke bare er kunnskapsløs men også at hun er en høytfungerende idiot, omtrent som Bush - bare verre.

 

Vær så snill og si at du ikke har gått fra å være Hillary-supporter til å være Palin-supporter fordi hun er kvinne.

Lenke til kommentar

Synes også det var en ganske så jevn debatt uten de helt store høydepunktene. Kunne vel kanskje ikke forvente noe annet i den første debatten. Obama er kanskje for lite konkret, men skjønner ikke helt at noen mener McCain kom best ut her. For meg virker han som en litt smartere versjon av Bush, men at hovedfokuset er det samme. Krig og det å spille veldig på patriotisme for og få gjennom sitt budskap.

 

Og når det gjelder Palin så er det vanskelig å si hvordan hun blir mottatt. Vi snakker tross alt om et land som presterte å velge George W. Bush 2 ganger(selv om han kanskje ikke fikk flest stemmer). Her er tydligvis alt mulig..

Lenke til kommentar
Jeg håper virkelig at Joe Biden stiller med alt han har på torsdag. Ingen tabber, ingen feilformuleringer, ingen nåde, bare erfaring, veltalenhet og autoritet. Kanskje Palin begynner å grine?

Tror og håper Biden kommer til å knuse Palin. Hun virker direkte ustødig i intervjuer(http://www.huffingtonpost.com/2008/09/25/p...k_n_129318.html)..

Endret av edge
Lenke til kommentar

Hun er uten tvil ustødig, men det krever en moderator som kan si "der svarte du strengt tatt ikke på spørsmålet" og en Joe Biden som ikke er redd for å virke bøllete når han påstår at hun ikke vet hva hun snakker om for å virkelig vinne slik han må. Dette er sjansen til å fjerne all kredibilitet og virkelig introdusere henne til velgerne som noe annet enn en hockeymom fra Alaska.

Endret av Dorian Gray
Lenke til kommentar

Joe Biden er en underholdende person som greier å tale forståelig til mannen i gata. Samtidig som han kan være vittig, det viste han blant annet i introduksjonstalen sin for en stund tilbake da han ble valgt til VP.

 

“My wife Jill, who you’ll meet soon, is drop dead gorgeous,” :wee:

 

Dette er slike kommentarer som appelerer til disse velgerne og jeg håper han bruker det talentet sitt natt til fredag :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...