kas-W Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Hei! Jeg har PSP slim og jeg har ikke en fat PSP som jeg kan lage pandora med. Så jeg lurte på om det er noen her som kan lage det for meg? Hvis jeg sender minnekort og batteri. På forhånd takk! Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Er jo ganske mye jobb da, kjøp heller et på ebay eller noe... Lenke til kommentar
MrPurple Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Jeg fikk ordnet meg et pandoras batteri via det som står her: Pandoras battery with only a phat battery and psp slim Mem sticken fikk jeg ordnet via et program som jeg fant på google ved å søke på "TOTALNewbi MS Installer" (uten " tegnene) Håper det hjelper. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 flott å se, hva som helst for at han skal slippe å kjøpe et på ebay. Kan ikke fordra at noen skal snike til seg masse penger for noe andre har gjort. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Er Pandora sånn man kan spille nedlasta PSP spill på konsollen? Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Aha....http://en.wikipedia.org/wiki/Pandora%27s_Battery#Pandora.27s_Battery Lenke til kommentar
.Lagrange. Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 hahaha gud så nerdy jeg vil og! Lenke til kommentar
kas-W Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2007 (endret) Jeg fikk ordnet meg et pandoras batteri via det som står her: Pandoras battery with only a phat battery and psp slim Mem sticken fikk jeg ordnet via et program som jeg fant på google ved å søke på "TOTALNewbi MS Installer" (uten " tegnene) Håper det hjelper. Hei! TUSEN TAKK! Det er alt jeg kan si Men hvilken firmware hadde du på PSPen før du gjorde dette? Jeg har 3.71(den nyeste). Går det ikke da? Endret 17. oktober 2007 av kas-W Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå