wæng Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Hei!! Sliter litt med spillelista min. Når jeg prøver å overføre musikk over til mobilen i "Overføringsmodus", og ikke med Nokia Suite i "Nokiamodus", så kommer ikke sangene opp når jeg oppdaterer musikkbiblioteket. Og når jeg over med Nokia Suite i "Nokiamodus", så får jeg frem de ny sangene, men da kommer også alle de ringetonene jeg har på minnekortet. (Jeg har en del ringetoner i mp3), noe som er ganske irriterende. Jeg trodde det skulle være mulig å bare "dra" over sanger, så kan du oppdatere dette på mobilen. Også får jeg ikke gjort noe med dette på selve mobilen heller. Jeg får ikke til å manuelt legge til nye mp3'er til spillelista fra minnekort, eller fjernet uønskende sanger / lyder fra spillelista. Noen her som kan hjelpe meg her? Eller er det noe galt med telefonen min?? Lenke til kommentar
UllForEver Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Jeg henvendte meg til Nokia om dette tidligere i år. De svarte at dette kun kan styres fra Nokia PC Suite. Etter min mening burde Nokia komme med Firmware som styrer dette direkte fra mobilen. Man må jo slippe å kjøpe en datamaskin for å redigere spillelistene i mobilen. :-) Lenke til kommentar
wæng Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2007 Dette suger skikkelig da!! Husker jo at jeg kunne gjøre dette på mine 6230 og 6230i. Da var det bare Én liste, men det var bedre det enn å måtte styre alt fra PC-en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå