Hewitt Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Joda, det hadde selvfølgelig vært det beste for alle seere ute i det vidstrakte land. Men business er nok business, ja. Og dessverre så er det pengene som rår i dag. Mange har heller ikke råd til å kjøpe parabol og ha en kostnad på 5-600 kr hver tredje måned? Det er selvfølgelig synd, men kan du ikke betale for produktet du vil ha, kan du heller ikke få det. Jeg synes prisene generelt er litt for høye på parabol og TV-pakker osv, det kunne gjerne vært litt billigere så enda flere kunne tatt seg råd til det, men det er ikke så enormt stor konkurranse i Norge enda, kanskje prisnivået blir bedre når bakkenettet er bygd ut i hele landet? Vi får se. Men på et generelt basis så synes at man ikke kan kreve et produkt man ikke kan/vil betale for. Det jeg derimot synes er synd er at offentlig åpne kanaler som TV2 også vil koste en sum innen et par år. Noen kanaler må nesten folket få ha uten ekstra kostnader, så er det heller mer rimelig at spesielle rettighetsvisninger går på betal-TV. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 viasat har vell den biligste pakken *full pakke til 199kr mnd* da får du drøs med film kanaler +++++++++++++++ (ikke tv2 og tvnorge ) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Har no TV2, TV3 og Viasat 4 <3 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Vi har ikke Viasat 4 på skolen!! Lenke til kommentar
Olum Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Jeg har ikke noe i mot Viasat og TV3. Bor i Oslo og her har vi de fleste kanalene. Morsomt å lese denne tråden og se alle som ergrer seg Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Jeg har ikke noe i mot Viasat og TV3. Bor i Oslo og her har vi de fleste kanalene. Morsomt å lese denne tråden og se alle som ergrer seg Kjempe morsomt! Har alle kanalene jeg også, men synes da ikke det er morsomt å lese at folk er forbanna. Vi har muligens ikke samme humor. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Nei da har vi nok ikke det Jeg elsker å lese om folk som er frustrerte, forbanna eller har det vondt Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789 Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 (endret) Eg hadde ønska at NRK eller Tv2 hadde send kampane, NRK kunne nå ha tatt litt av miliardkassa sånn at folk for ein gangs skyld kan sjå på ein landskamp! Og elsker foresten å lese om at dåke som lever på østkanten av oslo lever 10-12 år mindre enn dei på vestkanten :!: Endret 28. oktober 2007 av medlem-141789 Lenke til kommentar
minizacha2 Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Enda en gang har viasat/tv3 klart å ødelegge en landskampskveld. Jeg skjønner at dem ønsker seg flere seere, men dette er ikke måten å gjøre det på.. Har ikke viasat og kommer aldri til å få det så lenge jeg må betale for møkka. Selvsagt ønsker dem å skape motforestillinger mot en kanal så send den for guds skyld på en liten dritt-nisjekanal som ingen kjenner til eller ønsker å vite av, derimot er ønsket å få en positiv presentasjon av en kanal så er det ødelagt med slike stunts som dette.. Landskampene har vært fredet og blitt sendt på de store kanalene, til nød har tv3 sendt dem, men Viasat4.. Alt jeg kan si er; Brenn Viasat, brenn Tv3..... Mine 2 cent.. du kan se kampene til norge gratis da hvil du vite hvordan? Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Og hvordan det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå