Gå til innhold

finner ikke dvd spilleren med ny Lg37ly95 lcd tv

Anbefalte innlegg

Hei jeg har nettopp kjøpt en ny lg 37ly95 tv. jeg er sån ok fornøyd med tven, men jeg klarer ikke koble til dvd spilleren.

jeg har prøvd den på scart kontaktene og i av3 men jeg får beskjed at den er utenfor rekkevide eller noe. noen så har hatt lignende problemmer ,med lcd tv?

Jeg hadde for 3 uker siden annen lcd tv en ny sharp,men fikk akuratt samme problemmet her, men da benytta angrefristen og kjøpte en litt rimligere lg tv i stede pga sharpen var ikke spess bra, i forhold til prisen på 17 k

Jeg har prøvd 3 forskjellige dvd spillere, ingen nye nok til å ha hdmi kabel suport, men det skal vel strengt tatt ikke være nødvendig med ny dvd spiller får å få det til og fungere.

er det noen plass innpå tv noen funksjon eller liknende så kan hjelpe meg med dette?

jeg får koblet til ps2 og viasat tuner til tven uten problemmer, så jeg ser ikke helt hvorfor dette skulle være noe problem

jeg har kansje gitt litt lite info, men jeg har ikke så mye peiling på akuratt dette temaet, så bare spør om det er noe spesifikt dere lurer på.

edit :kjøpte ny dvd spiller å da fungerte det så trenger ikke hjelp alike vel

Endret av slimy2k
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...