Gjest Arveen Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Hei. Har akkurat satt inn ny PSU i PC-en. Da jeg kommer inn i windows igjen begynner den plutselig å leite etter driver til en av harddiskene mine. Men det misslykes. Jeg kan ikke bruke den pga manglende driver. Har leita på google uten serlig resultat. Det er en: Hitachi Deskstar 80gb 7200rpm s-ata (HDS722580VLSA80 ATA Device) Takk for all hjelp Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Det er ikke spesielle drivere til disker. Alle diskene bruker samme Microsoft driver. Diskkontrolleren kan trenge forskjellige drivere. Hva er status i Device manager (Enhetsbehandling)? Noen gule spørsmålstegn? Har du sjekket Disk Management? http://www.theeldergeek.com/disk_management.htm Lenke til kommentar
Gjest Arveen Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Disken vises ikke i Disk Management. Men den vises i biosDet er et gult ! på en i enhetbehandlingen. det står under andre enheter Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Da er det noe problem med kommunikasjonen til disken. Har du sjekket at kablene er OK? Prøv andre kabler. Ser du disken i BIOS? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå