fudun Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Hei, ser at de fleste nye hovedkortene om dagen kommer med S-ATA raid, mens ved god gammeldags IDE må man bruke en converter fra S-ata for å kunne bruke raid. Finnes det noen kort som ikke gjør dette, eller må jeg gå løs på et gammelt KT333 kort? Nesten litt kjipt å kjøpe det, når jeg først vurderer en oppgradering. Lenke til kommentar
uberboss Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Jeg har et Abit AT-7 max2.Det har "alt"(mangler gblan).S-ata,raid(hpt374)+en hel haug med usb2 og firewire porter.Litt dyrt,men du får som sagt "alt" Lenke til kommentar
fudun Skrevet 29. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2003 nesten 1500, ja... Det funker garantert med IDE raid? Har ihvertfall forstått det sånn at MSI KT4 ikke gjør det. Ellers virker jo KT4-BFISR genialt... Bluetooth, firewire, S-ata, Raid, gigabit lan osv... Egentlig har jeg jo ikke bruk for noe av det, bare et raskt hovedkort med raid. Firewire, lan og lyd har jeg fra før, og resten blir det nok lenge til jeg får bruk for, såpass lenge at jeg sannsynlivis har ny pc igjen... :-? Lenke til kommentar
fudun Skrevet 30. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2003 Noen som kan bekrefte det, evt. komme med andre kort med IDE raid? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå