simoni Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Hei. Har problemer med min HP bærbare pc, har problemer med å få slått på PC-en. Dvs. når jeg trykker på powerknappen så starter maskin opp, men skjermen er helt svart, slik står den i 30sek. før den restarter. Slik kan den holde på inntil jeg må fjerne batteriet for å få den slått av. Det rare med det er at 1 av 100 ganger så kommer jeg inn i windows? så jeg fatter ikke hva det kan være. Er det noen som har vært borti samme problem? Håper noen kan hjelpe meg Lenke til kommentar
JonTj Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Hei.Har problemer med min HP bærbare pc, har problemer med å få slått på PC-en. Dvs. når jeg trykker på powerknappen så starter maskin opp, men skjermen er helt svart, slik står den i 30sek. før den restarter. Slik kan den holde på inntil jeg må fjerne batteriet for å få den slått av. Det rare med det er at 1 av 100 ganger så kommer jeg inn i windows? så jeg fatter ikke hva det kan være. Er det noen som har vært borti samme problem? Håper noen kan hjelpe meg Ta ut minnebrikkene (under lokket under maskinen) og sett dem inn igjen. Eventuelt prøv en og en brikke tilkoblet. Funker ikke dette så er hovedkortet defekt. Lenke til kommentar
simoni Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2007 Hei.Har problemer med min HP bærbare pc, har problemer med å få slått på PC-en. Dvs. når jeg trykker på powerknappen så starter maskin opp, men skjermen er helt svart, slik står den i 30sek. før den restarter. Slik kan den holde på inntil jeg må fjerne batteriet for å få den slått av. Det rare med det er at 1 av 100 ganger så kommer jeg inn i windows? så jeg fatter ikke hva det kan være. Er det noen som har vært borti samme problem? Håper noen kan hjelpe meg Ta ut minnebrikkene (under lokket under maskinen) og sett dem inn igjen. Eventuelt prøv en og en brikke tilkoblet. Funker ikke dette så er hovedkortet defekt. Takk for tipset, men det funka dessverre ikke.. Da er vel neste steget slegga Lenke til kommentar
Doggyst Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 (endret) Jeg har akkurat samme problem med min HP pavilion dv2032ea.. Bare det at jeg bare trenger å slå den på og av 3-4 ganger for at den skal fungere.. Jeg har forresten enda et problem når den er i gang, det trådløse nettet fungerer ikke.. Den starter forresten mye oftere når strømmen står i enn når jeg kjører fra batteri. Jeg tror ikke jeg har fått den igang når den bare kjører på batteriet.. Endret 19. oktober 2007 av Doggyst Lenke til kommentar
Merolen Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Jeg har akkurat samme problem med min HP pavilion dv2032ea.. Bare det at jeg bare trenger å slå den på og av 3-4 ganger for at den skal fungere.. Jeg har forresten enda et problem når den er i gang, det trådløse nettet fungerer ikke..Den starter forresten mye oftere når strømmen står i enn når jeg kjører fra batteri. Jeg tror ikke jeg har fått den igang når den bare kjører på batteriet.. Problemer med trådløsen? Sjekk her Lenke til kommentar
Djevlen Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Har samme problemet på en maskin her nå, kan virke som det er vifta på skjermkortet som ikke starter. Fant du ut av det, simoni? Ev. noen andre? : | Lenke til kommentar
ebr Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 (endret) Hei.Har problemer med min HP bærbare pc, har problemer med å få slått på PC-en. Dvs. når jeg trykker på powerknappen så starter maskin opp, men skjermen er helt svart, slik står den i 30sek. før den restarter. Slik kan den holde på inntil jeg må fjerne batteriet for å få den slått av. Det rare med det er at 1 av 100 ganger så kommer jeg inn i windows? så jeg fatter ikke hva det kan være. Er det noen som har vært borti samme problem? Håper noen kan hjelpe meg identisk beskrivelse som det jeg opplevde med min dv9005ea. Som du sikkert har funnet ut siden november så er hovedkortet defekt, elendige hp. Jeg har også funnet ut at maskin blir varmere og cpu vifta herjer mye mere under XP enn med Vista, sikkert fordi powermanagement er annerledes i vista, men er uansett hp sin skyld at de lager så dårlig kvalitet. Endret 14. januar 2008 av ebr Lenke til kommentar
ebr Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Ja så gikk hovedkortet for tredje gang, men tror dere HP godtar heving av kjøpet...å neiida!. De har alltid en ny vri for å komme seg unna vettu. Andre med denne maskinen som har nektet å få hevet kjøpet? Sendt klage til forbrukerrådet. Lenke til kommentar
Hans Erling Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Hva slags feil er det du har nå og hva slags feil hadde du tidligere da? Om det har vært forskjellig feil så har du ingen krav på ny maskin eller pengene tilbake. Om du har hatt problem med WLAN en gang og skjemkort neste gang så hjelper ikke det selv om de skulle bytte HK begge gangene. Kjøpsloven sier 3x samme feil og 4x forskjellige feil. Så om du har hatt feilen med at den piper 3 ganger og ingen bilde på skjermen 3x etter hverandre så har du en sterk sak, men om det er forskjellige feil så er det lite poeng å gå til forbrukerrådet. Samt om du skal ringe å klage på noe så er det best å snakke med klageavdelingen og ikke teknisk support. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå