nadezico Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 hei! jeg lurte bare på noe. fetteren min sier at ATI kortet er mye bedre enn det G4 kortet. han mener at fps'en er høyere.han er ikke pc nerd så jeg var i tvil om det.. fps'en er sikkert høyere,men ser du mye forskjell?? nei det gjør du ikke tror jeg,faktisk ingenting tror jeg.. selv om den kom godt ut i test betyr ikke dette mye. en data nerd som jeg kjenner sa at det var det samme hva jeg kjøpte fordi han mente at man ikke så forskjell men hva sier dere?? prisen på G4 var 2195,-(www.komplett.no) og på ATI var den 1699,-(www.psdata.no) jeg vil gjerne ha svar hurtigst mulig fordi jeg handler snart men får jeg høyere fps hvis jeg kjøper det samme merket som hovedkortet(har MSI) takker til alle MVH nadezico Lenke til kommentar
nadezico Skrevet 30. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2003 hmmm..noen som ikke har peil eller?? trenger litt hjelp!!! Lenke til kommentar
nadezico Skrevet 1. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2003 er det ingen som kan svare meg på dette?!?! jeg trenger hjeeeeeelp og er desperat!! fort dere og SVAR!!! Lenke til kommentar
julepynt Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 9500 med 128mb kan jo moddes til 9700 (usikkert). Det har også DX9 som er en stor fordel. Lenke til kommentar
nadezico Skrevet 5. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2003 ja jeg vet det går an og oppgradere 9500 til 9700..men hvordan?? kjøpe nytt 9700?? (uff..dere er håpløse) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå