ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Viste ikke helt hvor jeg skulle poste men tok det her. For å konvertere eller ekstraktere (eller hva man skal si) RAR-filer, må jeg ha WinRAR da? Eller finnes det noe annet program? Lenke til kommentar
Mr.Garibaldi Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Viste ikke helt hvor jeg skulle poste men tok det her. For å konvertere eller ekstraktere (eller hva man skal si) RAR-filer, må jeg ha WinRAR da? Eller finnes det noe annet program? Dette hører hjemme under "Programvare" og ikke "Programmering", men men... Winrar er ett godt progam til å ekstrahere filer pakket ned til .rar. Du kan også bruke 7zip eller PowerArchiver om du så måtte ønske (7zip begynner visst å bli ganske populært, bl.a. siden det er open source)... Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2007 Viste ikke helt hvor jeg skulle poste men tok det her. For å konvertere eller ekstraktere (eller hva man skal si) RAR-filer, må jeg ha WinRAR da? Eller finnes det noe annet program? Dette hører hjemme under "Programvare" og ikke "Programmering", men men... Winrar er ett godt progam til å ekstrahere filer pakket ned til .rar. Du kan også bruke 7zip eller PowerArchiver om du så måtte ønske (7zip begynner visst å bli ganske populært, bl.a. siden det er open source)... Har ikke så mye peiling på programering og sånt men syntes det er litt interssant. Men winzip, er det noe helt annet? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Men winzip, er det noe helt annet? WinZIP og WinRAR er to forskjellige programmer ja, men kan pakke til og ut av mer eller mindre de samme formatene og folk velger mellom dem etter smak og behag. http://en.wikipedia.org/wiki/WinZIP http://en.wikipedia.org/wiki/WinRAR http://en.wikipedia.org/wiki/7-Zip Lenke til kommentar
miCro Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 TUGZip er et gratis alternativ til WinRAR som fungerer bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå