Gjest Slettet+6132 Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Fordi ting IKKE virker! Har nå renset prosessoren, men hvet ikke om det var noe gale med den, siden jeg får fremdeles ikke bilde. tror skjermkortet er i orden også så er ganske fortvila nå!! Får du POST? Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Fordi ting IKKE virker! Har nå renset prosessoren, men hvet ikke om det var noe gale med den, siden jeg får fremdeles ikke bilde. tror skjermkortet er i orden også så er ganske fortvila nå!! Prøv å resette bios, og se hva som skjer da Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Ta ut batteriet, og reset CMOS. Birger Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Rødsprit går sikkert bra, men det legger igjen en tynn hinne av olje.. isopropanol(kondensfjerner) er ren sprit, uten tilsatt olje Vel, hvis du ser på flasken din med kondensfjerner fra bensinstasjonen, tør jeg nesten vedde på at den er tilsatt smørende midler (altså olje som vil etterlate en hinne)... Det finnes derimot flasker med ren isopropanol. Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Rødsprit går sikkert bra, men det legger igjen en tynn hinne av olje.. isopropanol(kondensfjerner) er ren sprit, uten tilsatt olje Vel, hvis du ser på flasken din med kondensfjerner fra bensinstasjonen, tør jeg nesten vedde på at den er tilsatt smørende midler (altså olje som vil etterlate en hinne)... Det finnes derimot flasker med ren isopropanol. feil... det er ikke smørende væske i NOE slags isopropanol.. isopropanol er lik uansett hvor du kjøper den Den er kondensfjernende ikke smørende Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Rødsprit går sikkert bra, men det legger igjen en tynn hinne av olje.. isopropanol(kondensfjerner) er ren sprit, uten tilsatt olje Vel, hvis du ser på flasken din med kondensfjerner fra bensinstasjonen, tør jeg nesten vedde på at den er tilsatt smørende midler (altså olje som vil etterlate en hinne)... Det finnes derimot flasker med ren isopropanol. feil... det er ikke smørende væske i NOE slags isopropanol.. isopropanol er lik uansett hvor du kjøper den Den er kondensfjernende ikke smørende Hvis det er kondensfjerner ment til å tilsettes i drivstoffsystemer har den nok tilsatt smørende midler... Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 (endret) Rødsprit går sikkert bra, men det legger igjen en tynn hinne av olje.. isopropanol(kondensfjerner) er ren sprit, uten tilsatt olje Vel, hvis du ser på flasken din med kondensfjerner fra bensinstasjonen, tør jeg nesten vedde på at den er tilsatt smørende midler (altså olje som vil etterlate en hinne)... Det finnes derimot flasker med ren isopropanol. feil... det er ikke smørende væske i NOE slags isopropanol.. isopropanol er lik uansett hvor du kjøper den Den er kondensfjernende ikke smørende Hvis det er kondensfjerner ment til å tilsettes i drivstoffsystemer har den nok tilsatt smørende midler... NOPE herregud er det så vanskelig å forstå? vet du hva kondensfjerner er og hva som er meningen med den? Endret 27. oktober 2007 av Kent -amdme- Lenke til kommentar
Alas Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Kondensfjerner er genialt, kostet 20 kr på bensinstasjonen. Så bruker du en q-tips og skrubber den. Da jeg skulle ta av beskyttelsen på min Noctua-heatsink satt det fast en del lim. Heldigvis fikk jeg av alt etter en 7-8 vasker med kondensfjerner. Væska fordamper etter < enn 60 sekunder. Nå kjører jeg 3,33GHz (Q6600) i Prime95 på 47-50 grader (Arctic Ceramique kjølepasta). Ca 30 grader idle temp. Og dette er med kabinettviftene på halv hastighet. Lenke til kommentar
Capa Barsavi Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2007 Nå funker det ! Hadde tatt av det "lokket som du skal ha på cpu sammen med den svarte plastttingen Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 (endret) Hvis det er kondensfjerner ment til å tilsettes i drivstoffsystemer har den nok tilsatt smørende midler... NOPE herregud er det så vanskelig å forstå? vet du hva kondensfjerner er og hva som er meningen med den? Nå var det strengt tatt ikke meg du spurte, men ja, jeg vet hva kondensfjerner er, og hva meningen med den er -og den meningen er faktisk ikke å rengjøre elektroniske komponenter! Les HER da, så får du se at i hvert fall Statoil sin kondensfjerner er tilsatt "mindre mengder tilsetningsstoffer som skal hindre korrosjon og virke smørende på bevegelige deler." Endret 28. oktober 2007 av Inge Rognmo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå