Gå til innhold

Sens,skill og våpen

Noiz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar

Luftgæver er min favoritt. Klarte og plukke ned fattern engang han kjørte traktor, sensen jeg bruker kommer litt an på humøret. Viss jeg har drukket mye cola ligger den på omtrent 5-6, dager der jeg ikke har sovet eller spist mye er den mer rundt 1.2-1.5.

Når det kommer til Rank er jeg utnevt til Hypersense Airgun Daddyshooter. En meget ettertraktet rang i min koloni.

Håper du skjønte like mye av dette som jeg skjønte av tråden din :)

Edit: Må legge til at jeg kan treffe et hvilket som helst familiemedlem med en banan på 300 metershold uavhengi av sense eller bananrank.

Endret av QBab
Lenke til kommentar

Sens er ein by og kommune sentralt i Frankrike. Han er sous-préfecture (underprefektur) i departementet Yonne i regionen Bourgogne. Byen har om lag 25 000 innbyggjarar og ligg ved elva Yonne.

Sens er eit romersk-katolsk erkebispedøme som består av heile departementet Yonne.

Edit: Nynorsk >.<

Endret av Folcom
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm

Jeg liker best den derne "I see dead people"-sensen.

Og så bruker jeg øynene til våpen.

Rank? RideRideRanke?

Regner med han snakker halo 3?

Endret av Slettet-uVTr2vDm
Lenke til kommentar
Luftgæver er min favoritt. Klarte og plukke ned fattern engang han kjørte traktor, sensen jeg bruker kommer litt an på humøret. Viss jeg har drukket mye cola ligger den på omtrent 5-6, dager der jeg ikke har sovet eller spist mye er den mer rundt 1.2-1.5.

Når det kommer til Rank er jeg utnevt til Hypersense Airgun Daddyshooter. En meget ettertraktet rang i min koloni.

Edit: Må legge til at jeg kan treffe et hvilket som helst familiemedlem med en banan på 300 metershold uavhengi av sense eller bananrank.

HAHA :!:

Lenke til kommentar

HAHA :!:

Ja, dere må bare passe dere

Endret av QBab
Lenke til kommentar

Lurer på det samme selv. Rank captain, skill 26. Battlerifle i midrange og assault/shotgun i closecombat. Begynte nettopp å bruke 4 i sensitivity, funnet ut at det er mange situasjoner hvor default(3) gjør at man blir easykill. Noen 30+ skill som har noen tips angående sensitivity? Hva bruker f.eks. gutta i MGL?

..

Gikk utifra at dette var Halo3, og da er det vel ikke lenge til posten blir flyttet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...