AKIRAx77 Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 (endret) Spennende: http://www.engadget.com/2007/10/16/nokias-...e-demonstrated/ Usikker på om mobilen vi ser er en konkret modell, eller konsept modell siden det i artikkelen ikke står noe modell navn på den. Men mer handler om selve ideen om grensesnitte. Jeg likte veldig godt det med å bare snu mobilen når alarmen gikk av. Men personlig er jeg ikke stor fan av touch interface. På ett eller annet tidspunkt må stylus frem eller man må konsentrere seg ekstra mye for å treffe riktig. Knapper gir meg mye bedre taktil repons på at en handling er utført. Men videoen sier også noe om det...at responsen skal oppleves fysisk (vibrasjon eller lignende). AKIRA Endret 16. oktober 2007 av AKIRAx24 Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Jeg tenker apple fanboysa måper nå... Man kan sende SMS til flere personer på en gang og man kan sende MMS! Og man kan (er det mulig?) sende filer over bluetooth?!? Det er en revolusjon! Vi vet ihvertfall at nokia klarer å lage en telefon som ikke mangler funksjoner fra 90-tallet. For det finnes faktisk folk som fremdeles vil ha muligheten til å lese meldinger eller kontakter direkte fra sim-kortet. Bra at de fikk til full bakoverkompatibilitet med 3rd parts programmer også. Litt morsom å se på den videoen der de indirekte gjør narr av apple gang på gang. Ta opp en video og send den over MMS til flere av dine venner på en gang. Er forsåvidt enig med deg AKIRAx24. Liker bedre å ha fysiske knapper isteden for touch, men jeg gleder meg til å se hva det blir av dette. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Men personlig er jeg ikke stor fan av touch interface. På ett eller annet tidspunkt må stylus frem eller man må konsentrere seg ekstra mye for å treffe riktig. Knapper gir meg mye bedre taktil repons på at en handling er utført. Men videoen sier også noe om det...at responsen skal oppleves fysisk (vibrasjon eller lignende). Fysisk tilbakemelding via vibrasjon fungerer langt bedre enn man kanskje skulle tro. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå