medlem-130744 Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2007 Ikke overdriv nå Jeg mener det.. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Da må jeg beklage, trodde du var sarkastisk. Ja hvis du holder på så lenge, så vil du nok kjenne deg ikke bare godt, men veldig godt Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Hoppe av i svingen er som russisk rulett. Det må isåfall være det stikk motsatte. Siden i russisk rullet tar du liv, hopper du av i svinger skaper du det. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Det er bedre å hoppe av i svingen, enn å svinge av i hoppet. For da slår du deg. Sjokk at den kom fra deg gitt. Og ja, det er litt risky! Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Har aldri brukt prevensjon når jeg har vært i et forhold. Gikk finfint det, men vet ikke om jeg skal fortsette sånn. Søskenbarnet mitt endte opp som pappa på min alder så. Men kondom suger jo. Krøller seg sammen og tull og tøys. P-piller for menn. De hadde vært noe det. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 P-piller for menn. De hadde vært noe det. 2nd that! Å hoppe av i svingen er risikosport. Kondomer suger (og ikke på den gode måten. Og å stole på at dama har huska pillen sin kan man ikke bestandig være sikker på Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2007 P-piller for menn. De hadde vært noe det. 2nd that! Å hoppe av i svingen er risikosport. Kondomer suger (og ikke på den gode måten. Og å stole på at dama har huska pillen sin kan man ikke bestandig være sikker på Med andre ord, kondom er sikrest. For p-piller er ikke en realitet, enda Lenke til kommentar
Flaskepost Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 om man runker hver dag i 3 år vil jeg mene at det ikke har noe å si! For noen ganger kommer det andre ganger ikke! Noen ganger blir jeg kjempe våt når jeg er kåt og noen ganger har jeg problemer med at jeg ikke er våt nok! Og det er kjempe riski.......jeg tok en test i dag som var positiv Og jeg går på p-piller! Så jeg har ett veldig stort problem nå. Teste en gang til for å være sikker, men får ikke gjort det før i morra Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Med andre ord, kondom er sikrest.For p-piller er ikke en realitet, enda Kondom ER sikrest ja... Men det innebærer enn viss nytelse-nedsetting.Etter hva jeg har lest så hadde ikke p-piller for kvinner vært legalisert når de blei legalisert om de hadde hatt dagens krav til sikkerhet. Hadde de stillt de samme krav til sikkerhet som når de legaliserte p-piller for kvinner i dag så hadde det vært p-piller for menn også. Forskjellen er at de har strammet inn på kravene om sikkerhet, både for videre produktivitet og bivirkninger.P-piller for menn er noe jeg håper de vil forske mye på fremover Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Hoppe av i svingen går som regel helt fint det, men det er ikke noe man kan satse på at funker i lengden. Har gjort det et par ganger, men da har jeg også "hoppet" av i god, god tid. Var null tegn til pre-cum, med mangel på bedre ord. Kjenner et par karer som dreit på draget ved å hoppe av i svingen, så det er vel grunn nok til å ikke gjøre det/i så fall bare gjøre det med jenter som du vet ordner angrepille osv. Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2007 Hoppe av i svingen går som regel helt fint det, men det er ikke noe man kan satse på at funker i lengden. Har gjort det et par ganger, men da har jeg også "hoppet" av i god, god tid. Var null tegn til pre-cum, med mangel på bedre ord. Kjenner et par karer som dreit på draget ved å hoppe av i svingen, så det er vel grunn nok til å ikke gjøre det/i så fall bare gjøre det med jenter som du vet ordner angrepille osv. Angrepille uansett om man mener at man har kommet i hun eller ikke? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Det er ikke bra å misbruke angrepillen. Derfor man bare skal bruke de når man må. Det er ikke som c-vitaminer, akkurat. Skal ikke poppes hele tiden. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Derfor det er viktig for gutter å bytte partner så ofte som mulig - for jentens skyld. Lenke til kommentar
fgr Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Derfor det er viktig for gutter å bytte partner så ofte som mulig - for jentens skyld. QFT Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Å "hoppe av i svingen" betyr i korte trekk å avbryte et samleie før gutten får utløsning, og evt. ha utløsning utenfor selve skjeden. Metoden er usikker, da det ikke er uvanlig at en utskiller sæd i små "miniutløsninger" før selve orgasmen. Dette kan være nok til en befruktning. I tillegg krever det jo en ganske sterk selvdisiplin, og det kan variere litt fra person til person, og også fra situasjon til situasjon. Absolutt ikke anbefalt å gjøre. Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Dette har jeg lest om før i denne tråden som ble laget for ikke så lenge siden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg