Gå til innhold

Støynivå?

Pepsi

Anbefalte innlegg

Er det noen som kan fortelle meg hvordan støynivået er på en Ibook??

Har nå en Dell Latitude som har et helt utrolig støynivå, og jeg kan bare si det, at jeg er ikke fornøyd. Kan ikke ha på maskinen om nettene da den bråker alt for mye... :(

Hvordan er forresten tastaturet på Ibooken??

Takker så mye for alle svar. :wink:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Støy? Den er nesten lydløs! :D

Eneste er en meget svak lyd når den søker på harddisken, men da er det snakk om svak lyd.

Ellers når jeg ser på dvd-film så hender det at vifta begynner å gå. Men jeg kan telle på en hånd hvor mange ganger dette har skjedd. Og det enda den ligger i sofaen! :o

Vil du ha støyfri maskin så er ibooken ett bra valg. (Kødder ikke)

Lenke til kommentar

Det er utrolig hvor mange av trådene her på forumet som handler om viftestøy og støynivå fra bærbare, på den ene eller andre måten. Det forstår jeg godt, for støy er viktig i mange sammenhenger, og jeg leter selv etter en stillegående maskin, noe som ikke er noen lett jobb. :-?

PC-leverandørene offentliggjør aldri støymålinger, ser det ut til. Dette i motsetning til ved salg av prosjektorer - antall db er da en standard del av spesifikasjonen - og trekkes ofte frem som et stort poeng.

Det må da være laget skikkelige tester av støy fra bærbare? Jeg etterlyser litt mer kvantitative data enn bare "jeg synes viften er til å leve med" osv.

Finnes det ordentlige oversikter over dette noe sted på nett? Kanskje en idé for barbara.no?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...