Triiiip Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Har aldri spilt Killzone 1 men tror det her kan bli bra, ser drit fett ut. Gleder meg enormt til en demo! Kommer det en demo Tror det er demoen som var spillende på E3. Skyt meg om jeg tar feil. Ja, jeg tror du kan skytes der De har aldri sagt at akkurat DEN demoen skal slippes, men regner med det kommer en demo. My bad... :!: Men må komme en demo ass! Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Har aldri spilt Killzone 1 men tror det her kan bli bra, ser drit fett ut. Gleder meg enormt til en demo! Kommer det en demo Tror det er demoen som var spillende på E3. Skyt meg om jeg tar feil. Ja, jeg tror du kan skytes der De har aldri sagt at akkurat DEN demoen skal slippes, men regner med det kommer en demo. My bad... :!: Men må komme en demo ass! Hehe Ja, det kommer nok en demo! Siden utvikleren sitter på innsiden av Sonys vegger, og Killzone 2 er såpass stort for Sony, så tror det er ganske bankers! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå