Bruker-104685 Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 http://gamepro.com/sony/ps3/games/features/140768.shtml Dette blir bare bedre og bedre for hver gang dem snakker om Killzone 2 "Blu-ray, but rather a necessity, as compression only gets you so far. I mean, the level that we showed at E3 and Leipzig topped out around 2GB! Also having the CELL and SPUs means we can offload all of our physics processing to an SPU, or process AI using the SPU's. All this processing power just means we can add more detail and create that Hollywood-type realism we're after." Ser ut som dette skal føre PS3 den riktige retningen. For meg så ser det flottere enn ganske mangen spill som kommer! :!: Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Har vi fått noe estimert release på Killzone 2? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Ser utvilsomt frem til dette her ja Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Februar er satt som release sålangt, tror de klarer det å, håper virkelig. for dette kan bli en killer fps tittel, som viser hva ps3 er godt for=) Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Allerede i februar?? Var ikkje spillet i pre-alfa stadiet under E3 da ? Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Jau, Far Cry 2 og Killzone 2 var i samme utviklingsstadie på GC tror jeg, og FC har jo release i juli 2008 :!: Men stemmer det Akrabra sier, mener å ha hørt februar jeg også. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Allerede i februar?? Var ikkje spillet i pre-alfa stadiet under E3 da ? vel de fleste steder jeg har lest står februar/mars samtidig som dualshock 3 kommer.. en skikkelig boost for ps3 i europa, virker som de satser på det, men husk også at mgs 4 skulle kommet rundt da, men ble utsatt. så dette kan skje igjen:) Men Guerilla games har ikke sagt noe om release date Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Nice! Killzone 2 ser sykt heftig ut! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 For min del kan de godt utsette spillet for å perfeksjonere alt til det maksimale Eg tror på ein utsettelse ihvertfall. Lenke til kommentar
Nordmoen Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Vel både R&C og Uncharted ble ferdig før tiden så det er jo ikke utenkelig at Killzone 2 faktisk er ferdig i Februar(Gjærne 19.) Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Håper spillet blir perfekt å en god halo killer. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Meget spennende! Spillet ser ivertfall utrolig bra ut, og det virker som om utviklerene forstår hvordan de skal utnytte både Cell og RSX Lenke til kommentar
dannad Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 (endret) På tide at det faktisk er noen som virkelig kan utnytte PlayStation 3's råe kraft, og levere et spill som vil vise alle andre utviklere hvordan man egentlig utvikler spill Killzone 2 <3 Endret 25. november 2007 av dannad Lenke til kommentar
Defekt Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 "Blu-ray, but rather a necessity, as compression only gets you so far. I mean, the level that we showed at E3 and Leipzig topped out around 2GB! Also having the CELL and SPUs means we can offload all of our physics processing to an SPU, or process AI using the SPU's. All this processing power just means we can add more detail and create that Hollywood-type realism we're after." Praise you! Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Har aldri spilt Killzone 1 men tror det her kan bli bra, ser drit fett ut. Gleder meg enormt til en demo! Lenke til kommentar
Janerikn Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Helst 16. Nei, helst 7. For da blir eg fjortizzen Gleder meg sykt til Killzone 2, blir så heftig Lenke til kommentar
Nordmoen Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Har aldri spilt Killzone 1 men tror det her kan bli bra, ser drit fett ut. Gleder meg enormt til en demo! Kommer det en demo Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Har aldri spilt Killzone 1 men tror det her kan bli bra, ser drit fett ut. Gleder meg enormt til en demo! Kommer det en demo Tror det er demoen som var spillende på E3. Skyt meg om jeg tar feil. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Har aldri spilt Killzone 1 men tror det her kan bli bra, ser drit fett ut. Gleder meg enormt til en demo! Kommer det en demo Tror det er demoen som var spillende på E3. Skyt meg om jeg tar feil. Ja, jeg tror du kan skytes der De har aldri sagt at akkurat DEN demoen skal slippes, men regner med det kommer en demo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå