Gå til innhold

Nytt om Killzone 2

Anbefalte innlegg

http://gamepro.com/sony/ps3/games/features/140768.shtml

Dette blir bare bedre og bedre for hver gang dem snakker om Killzone 2

"Blu-ray, but rather a necessity, as compression only gets you so far. I mean, the level that we showed at E3 and Leipzig topped out around 2GB! Also having the CELL and SPUs means we can offload all of our physics processing to an SPU, or process AI using the SPU's. All this processing power just means we can add more detail and create that Hollywood-type realism we're after."

Ser ut som dette skal føre PS3 den riktige retningen.

For meg så ser det flottere enn ganske mangen spill som kommer! :!:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Allerede i februar??

Var ikkje spillet i pre-alfa stadiet under E3 da :huh: ?

vel de fleste steder jeg har lest står februar/mars samtidig som dualshock 3 kommer.. en skikkelig boost for ps3 i europa, virker som de satser på det, men husk også at mgs 4 skulle kommet rundt da, men ble utsatt. så dette kan skje igjen:) Men Guerilla games har ikke sagt noe om release date

Lenke til kommentar
"Blu-ray, but rather a necessity, as compression only gets you so far. I mean, the level that we showed at E3 and Leipzig topped out around 2GB! Also having the CELL and SPUs means we can offload all of our physics processing to an SPU, or process AI using the SPU's. All this processing power just means we can add more detail and create that Hollywood-type realism we're after."

Praise you!

Lenke til kommentar
Har aldri spilt Killzone 1 men tror det her kan bli bra, ser drit fett ut. Gleder meg enormt til en demo!

Kommer det en demo :dribble:

Tror det er demoen som var spillende på E3. Skyt meg om jeg tar feil. :)

Ja, jeg tror du kan skytes der :p

De har aldri sagt at akkurat DEN demoen skal slippes, men regner med det kommer en demo.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...