Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Registerreim Polo

Roverman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-fsaSP0zV

Det spørs hva som gikk i stykker, og det vet man ikke før man plukker fra hverandre. Kan være alt fra bytte rem og kjøre videre, til overhaling av topp, ventiler/løftere, ev. også kam, og stempler. Den ene gangen det skjedde meg, kostet det meg 77 kr (for ny rem) og et par times jobb, men dersom man har uflaks, kan det bli mange 10-tusen. Vurder i så fall en motor fra huggern (og bytt rem før du setter den inn).

Lenke til kommentar
Det spørs hva som gikk i stykker, og det vet man ikke før man plukker fra hverandre. Kan være alt fra bytte rem og kjøre videre, til overhaling av topp, ventiler/løftere, ev. også kam, og stempler. Den ene gangen det skjedde meg, kostet det meg 77 kr (for ny rem) og et par times jobb, men dersom man har uflaks, kan det bli mange 10-tusen. Vurder i så fall en motor fra huggern (og bytt rem før du setter den inn).

Registerreim til bare 77 kroner? :!: Hva slags bil var det snakk om??

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV
Registerreim til bare 77 kroner? :!: Hva slags bil var det snakk om??

Det var en 1973 Vauxhall VX 4/90 2.3 SOHC/8V med to forgassere, 131 HK og el. overdrive på 3. og 4. gear (mimre).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Plukk i stykker motoren å se va som er herpa.

Da kan du finne ut hvor mye det vil koste

Dette er unødig arbei hvis det har gått bra. Ta sylinderlekkasje test, da finner du også ut hva som evt. lekker. Men hvilken motor har du?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...