Rotkiw Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Vet det er mange liknende tråder men her er jeg kun intr. i å høre erfaringer fra de som har en IFL90+ med vista x64. Selv kjøpte jeg min for ca. 1mnd. siden og brukte de 3 første ukene på å førsøke å få maskinen opp å gå Eneste hjelpen fra multicom var som nevnt i flere andre innlegg her "instaler vista på nytt". Ble også spurt 3 ganger om AHCI var slått på i BIOS. Sendte en mail og lurte på mulighetene for å returnere maskinen men det var ikke aktuelt. Nå gikk også svartiden dramatisk opp fra ca. 2 timer til 2 dager eller ikke svar............. Tilslutt fikk jeg xp pro. 32bits gjennom skolen og etter det har maskinen fungert. Det som suger er at pengene jeg brukte på 4Giga ram og turbo memory er bortkastet. De hadde også tatt 233.- for testing og montering....... Er vel egentlig stort sett fornøyd nå selv om jeg gjerne ville hatt tilbake pengene for vista, turbomemory og ram. Multicom Compal IFL90+ 15.4" GeForce® 8600M GT 512MB Santa Rosa INTEL WIRELESS WIFI LINK 4965AGN PCIE MINI CARD 802.11N BOX NS (4965AGNMM2WB) Multicom PC-produksjon og testing Multicom Compal IFL90+ grunnmodell WSXGA+ matt (IFL90+) INTEL Core 2 Duo T7500 2.20GHZ 4MB PRODUKSJONSVARE 160GB SATA 7200RPM 2.5" 2 X TRANSCEND 2GB JETRAM DDR2 667MHz SO-DIMM Multicom Compal Batteri til HEL80/ HGL30/ IFL90+/ IFT00+ 9-celler INTEL 1GB W/R PCIE MINICARD FOR INTEL TURBO MEMORY ENABELING NS Multicom Compal Bluetooth modul MICROSOFT Windows Vista Ultimate 64-bit, norsk OEM Beklager hvis dette ble litt rotete 1. innlegg Konklusjon: Windows Vista. The only easy day, was yesterday Lenke til kommentar
s990138 Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 He he.. Det virker som at du har akkurat det samme problemet som meg. Det kunne faktisk vært meg som hadde skrevet dette innlegget. Så min konklusjon har nå blitt at Multicom er utrolig dårlige på kundeoppfølgning, og at jeg sikkert sitter med en mandagsmaskin. Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Vent med å kjøre 64bit Vista ser ut til å være storyen i dag. Spesielt hvis du har denne maskinen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå