Gå til innhold

Merkelig resettelse av Windows ved omstart

Anbefalte innlegg

Etter at jeg slettet Linux og kjørte fixmbr i XPrecovery CD console samt that en repair av C-disken (har disken min delt i tre: Disk D, disk C og disk F (ekstra lagring bare, var noe jeg lagde under en partisjonering for en stund tilbake) for å få Windows til å starte direkte har jeg ved omstart av maskinen mistet bruker instillinger, dvs. bokmerker i Firefox, brukere i Messenger, går jeg på Mine dokumenter fra Start kommer jeg til en vanlig standardmappe men går jeg på brukeren min sin mappe i Explorer så ligger filene mine der.

Sjekket om jeg har noe auto restore greier, men har ikke noe slikt.

Scanner maskinen for harde livet.

Lurer på om løsningen er å reinstallere Windows (noe som ikke er ønskelig da jeg har en del programmer. Mulig å ta en sikkerhetskopi av Program Files og gjennopprette denne under einstall. Har nemlig en 300gig ekstern Maxtor disk).

Spørsmål til denne nokså dårlige forklaringen av problemet? Løsninger?

EDIT: Hadde vist gjort en feil under repair da jeg ikke lagde noen nye brukerknotoer og hadde skippet alt dette, dermed hadde ikke brukerinstillinger/brukermappe og brukernavn ikke blitt knyttet sammen. Lagde nå en ny bruker og da fungerte det. Skjer det igjen vil jeg ta opp igjen tråden- Midlertidig løst ;)

Endret av Webmaster Esso
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...