Gå til innhold

Kommer PS3 til å gå rett i dass?

BUB

Anbefalte innlegg

Jeg vurderer å enten å kjøpe en X360 eller PS3. X360 er en suspekt maskin, men har bra utvalg i spill, mens PS3 er en bra maskin, men har dårlig utvalg i spill.

Er det ting som tyder på at PS3 vil få et betydelig bedre spillutvalg i nær framtid? Eller er hele greia i ferd med å floppe?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kommer PS3 til å gå rett i dass?

Kommer Osama Binladen til å ringe på hos meg for å selge klippfisk i løpet av dagen?

Svaret på begge er NEI ...

Det er vel større sjans for at du får besøk av Mulla Krekar, med eller uten klippfisk...

Lenke til kommentar

du må også tenke på hvor lenge Ps3 har vært ute i imot Xbox360, denne har vell vært ute i 4år ellernoe? Ps3 har vært ute i 1 +-? så spillene kommer 100% sikkert, du har mye og glede deg til hvis du kjøper ps3, mye mere en xbox 360 vil jeg tro(er ikke noe spesielt fan av spillene som er til xbox) så MGS(Metal Gear Solid), FF(Final Fantasy), GT(Gran Turismo), UT(Unreal Tournament), og GTA(Grand Theft Auto) blir noe som er Must Have.

Så Løp og Kjøp som el-kjøp ville sagt det ^^

Endret av Elohim
Lenke til kommentar

Neida. PS3 går ikke rett i dass. PS3 er en fantastisk maskin med mange gode muligheter, og med framtidig tilbehør og duppedingser... digital tv opptaker osv. så blir dette veldig bra. Som ren spillmaskin har den foreløpig ikke hevdet seg nevneverdig over Xbox 360. Sony må også skjerpe seg på enkelte områder: oppdateringer, demoer og vibrering på kontrollen savnes. Blu-ray-muligheten vil nok gjøre PS3 til den beste maskinen i lengden. Men som sagt: på spillfronten er det jevnt... og så lenge utsettelser og andre irritasjoner holder fram så er det like greit å ha begge (360 og PS3). Neida... jeg glemmer ikke Wii... men den tilhører en helt annen kategori.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...