Gromle Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Søkte stipend og lån for over en måned siden, og har ikke fått noe svar enda. Og hjemmesidene kommer jeg ikke inn på nå. Så er det noen som vet hva de holder på med der nå? Var noen som sa at det var en grunn til at ting tar så lang tid nå, men selvfølgelig ingen som hvorfor. Så er det noen kloke hoder her som vet noe? Lenke til kommentar
Dstrand Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Spør de på skolen din i administrasjonen, de bruker ofte og vite slikt Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2007 Nja.. de har ikke så mye å gjøre med lånekassen, ettersom gjeldsbrevene kommer direkte til elevene så vidt jeg har skjønt. Er høgskole det er snakk om. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Skolene bekrefter at du er student, sannsynligvis er søknaden overført til manuell behandling, så jeg tenker det tar opp til 2 uker til før du bør ha fått svar. Haster det kan du ringe å spørre pent, det funket hvertfall for meg en gang. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2007 Joda, var innom lånekassen i dag, og de var ikke mye behjelpelig. 6 ukers fristen går ut denne uken, men enda mente damen i skranken at det kunne 1-2 uker før ting skjedde. Så mumlet hun noe uforståelig om en eller annen dato som det skulle gjøre mye på. Har man ikke noe man skulle sagt når de ikke klarer å holde sine egne behandlingsfrister engang?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå