henky Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 GOD OF WAR 3! eller du kan kjøpe gow 1 og to, koster kanskje like mye tilsammen for begge som et ps3spill koster. og det er verdt mere enn en god del ps3spill som jeg har prøvd. de anbefales absolutt av meg, og den anbefalingen overgår alle andre anbefalinger som er kommet så langt. what so ever Lenke til kommentar
Otowi Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2007 (endret) Da var Motorstorm og hdmi kabler i hus Er jo litt dyrere å kjøpe spill i butikk, men det er mye bedre å få spillet i hånda med en gang... Nå er det bare å vente til jeg får PS 3 fra Zailor Endret 20. oktober 2007 av Otowi Lenke til kommentar
Libra1988 Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Warhawk er nesten et must spør du meg=) Pro evolution soccer kommer til uka, nok et must Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 (endret) Launch-spillet, Resistance er hundre ganger bedre, minst.. hehe, særiøst?!? runda resistance på fredag..kjeda meg hele veien.virket som et lavbudsjett jalla spill. historien var så ufengene at jeg klarte rett å slett ikke å følge med på de sort/hvitt fortellingene. skyting,skyting og atter skyting, absolutt null brainwork. men delte meninger skal det vell være. jeg er ihvertfall stor fan av "the darkness" Endret 21. oktober 2007 av carl-kr. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 (endret) Resistance er et fast pace action spill med en veldig god historie ,hvis du følger med og er engasjert.. =) men men har fått gode reviews rundt omkring, så stoler mer på det.. og det kicker ass i coop Endret 24. oktober 2007 av Akrabra Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 (endret) resitance er "call of duty" copi med aliens!bare dårligere Endret 21. oktober 2007 av carl-kr. Lenke til kommentar
FedoraHelper Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 (endret) synes Resistance var ørten ganger bedre en et resirkulert world war 2 spill som cod3 osv når det gjelder CoD4 så er jeg enig med deg (Etter det vi har fått se av spillet) + at Resistance var en launch title, en av de bedre launch tittlene jeg har sett på en god stund Endret 21. oktober 2007 av Funmaker Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Resistance er noe av det beste til PS3 så langt... Utrolig bra Launch spill! Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 (endret) Resistance er noe av det beste til PS3 så langt...Utrolig bra Launch spill! jeg rister frustrert på hodet... Endret 22. oktober 2007 av carl-kr. Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Skate...se litt på trailere og sånn om det...har bare prøvd demoen hos en venn men det var topp! Det er faktisk grunnen til at jeg kjøper ps3 nå snart! Kanskje uaktuelt hvis du er totalt uinteressert i ekstremsporter eller skateing da... Lenke til kommentar
Otowi Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2007 Njah, liker ikke skate spill egentlig.... Synes det blir litt mye av det samme hele tiden.... Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Resistance er noe av det beste til PS3 så langt...Utrolig bra Launch spill! jeg rister frustrert på hodet... oioi du liker ikke spillet men flere av oss gjør, vet man kan bli frustrert av og ta feil:p neida totalt smaksak, men er mye bedre enn foreksempel project dark zero launch spillet til xbox 360 Lenke til kommentar
Libra1988 Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Njah, liker ikke skate spill egentlig.... Synes det blir litt mye av det samme hele tiden.... kjøp Warhawk.. morsomt online skyte/fly spel Lenke til kommentar
Otowi Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2007 Mulig at jeg kjøper Warhawk litt senere.... Må jo få PS 3'n først da Ser ut som det kommer mange kule spill til PS 3 til neste år da.... Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Assassins creed kommer om noen uker.. Googl det ,9 Lenke til kommentar
Otowi Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2007 (endret) Har sett noen vids... Ser utrolig bra ut... Samme med MGS 4 Noen som vet når MGS 4 kommer? Endret 23. oktober 2007 av Otowi Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 hm februar/mars neste år:) men trust me, its worth it:D Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Anbefaler at du gjør slik som jeg har gjort i dag. Date Ordered: Tuesday 23 October, 2007 Products ------------------------------------------------------ 1 x Need for Speed Pro Street - PS3 (Preorder) () = $64.99CDN 1 x Uncharted: Drake's Fortune - PS3 (Preorder) () = $69.99CDN 1 x Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction - PS3 (Preorder) () = $69.99CDN 1 x Assassins Creed - PS3 (Preorder) () = $69.99CDN 1 x Call of Duty 4: Modern Warfare - PS3 (Preorder) () = $69.99CDN ------------------------------------------------------ Sub-Total: $344.95CDN Tax (0%): $0.00CDN Worldwide NO : 0.5 lb(s): $37.49CDN Total: $382.44CDN ca 2100 kr= 420 kr per spill Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Launch-spillet, Resistance er hundre ganger bedre, minst.. hehe, særiøst?!? runda resistance på fredag..kjeda meg hele veien.virket som et lavbudsjett jalla spill. historien var så ufengene at jeg klarte rett å slett ikke å følge med på de sort/hvitt fortellingene. skyting,skyting og atter skyting, absolutt null brainwork. men delte meninger skal det vell være. jeg er ihvertfall stor fan av "the darkness" Tja, historien i Resistance (så langt) er en god del bedre enn Darkness, selv om jeg liker Darkness tegneseriene, og er fullt klar til å akkseptere litt forandringer i Darkness-historien. The Darkness har en klar fordel med at det er ett stand-alone produkt historiemessig, mens Resistance kommer til å fortsette i flere deler, personlig er jeg veldig fornøyd med hvordan fortellingen av historien ble gjort i Resistance, og gleder meg til fortsettelsen. Resistance har også mye bedre flyt actionmessig, riktignok blir action-elementene i The Darkness avbrutt av endel puzzles, og noen veldig begrensede adventure-elementer som ikke alltid er sammenhengende logikk, som ikke er tradisjonell i slike første-persons skytespill, men synes ikke alltid de var gode, og ofte var de bare ett irritasjonsmoment. De gangene de lyktes best, synes jeg var når man skulle bruke den lange slange-armen, for å komme inn på områder man ikke kunne komme inn ellers. Begge er bra spill, men Resistance er veldig mye bedre etter min mening, selv om jeg overdrev litt, når jeg sa hundre ganger bedre. Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Anbefaler at du gjør slik som jeg har gjort i dag. Date Ordered: Tuesday 23 October, 2007 Products ------------------------------------------------------ 1 x Need for Speed Pro Street - PS3 (Preorder) () = $64.99CDN 1 x Uncharted: Drake's Fortune - PS3 (Preorder) () = $69.99CDN 1 x Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction - PS3 (Preorder) () = $69.99CDN 1 x Assassins Creed - PS3 (Preorder) () = $69.99CDN 1 x Call of Duty 4: Modern Warfare - PS3 (Preorder) () = $69.99CDN ------------------------------------------------------ Sub-Total: $344.95CDN Tax (0%): $0.00CDN Worldwide NO : 0.5 lb(s): $37.49CDN Total: $382.44CDN ca 2100 kr= 420 kr per spill Får faktisk CoD 4 billigere på platekompaniet http://www.platekompaniet.no/gameproduct.asp?id=503091705954 Da hadde også noen fine priser på andre forhåndsbestillinger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå