Gå til innhold

Trenger noen spill annbefalinger til PS 3

Otowi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har nå bestillt en PS 3, men jeg må nesten ha et spill til også... Hvilke spill er å annbefale??

Vil gjerne ha linker til omtaler også, samt video klipp fra in-game, gjerne litt lange klipp så jeg får sett litt mer en 30 sek :)

Hei,

Jeg ville anbefalt Heavenly sword, Folklore.

Hva slags spill liker du?

Lenke til kommentar

Her er det mange video reviews: http://www.gametrailers.com/reviews.php?pl...by=&letter=

Vil anbefale Resistance, storyen er fengende som bare det om du ikke har det da. Ellers er Heavenly Sword noe å se på, Rainbow Six Vegas er også bra. Men ville nok kjøpt noe billig spill nå om det i det hele tatt fins... November og desember kommer det en haug med fete spill som Ratchet and Clank, Uncharted, Haze, Call of Duty 4, Assasins Creed....Pene spill alle sammen...Så hadde jeg vært deg hadde jeg kjøpt Resistance til en billig penge et sted og shopped til your drop i november eller no! :p

Lenke til kommentar

Nja, HS så jo utrolig bra ut da, men det virker som det kan være litt mye av slåssing mot samme type finder hele veien....

Men tittet på Motorstorm, og det ser jo helt konge ut da... Er det det? Folklore er også aktuellt for meg...

Noen andre annbefalinger en de som er nevnt her??

Her er det mange video reviews: http://www.gametrailers.com/reviews.php?pl...by=&letter=Vil anbefale Resistance, storyen er fengende som bare det om du ikke har det da. Ellers er Heavenly Sword noe å se på, Rainbow Six Vegas er også bra. Men ville nok kjøpt noe billig spill nå om det i det hele tatt fins... November og desember kommer det en haug med fete spill som Ratchet and Clank, Uncharted, Haze, Call of Duty 4, Assasins Creed....Pene spill alle sammen...Så hadde jeg vært deg hadde jeg kjøpt Resistance til en billig penge et sted og shopped til your drop i november eller no! :p

Resistance ser jo bra ut, men jeg er litt i tvil.. Liker egentlig ikke spill som Doom3 hvor du fiser rundt i mørket 90% av tiden, liker heller spill som er litt mer i Halo stilen....

Btw, noen som vet om Star Wars : The Force Unleashed kommer til PS 3??

Endret av Otowi
Lenke til kommentar
Trenger flere annbefalinger av spill, det må da være flere spill en de som er annbefalt her?

BTW, noen som har Motorstorm der ute?? Hvordan er det??

Som du ser i min signatur så har jeg Motorstorm :p Dette er et ganske bra spill. et problem er da at loadingen av bilene er treg :p men dette er en bagatell som man egentli ikke burde bry seg om, Dette spillet er laget på en slik måte at man bare vil kjøre litt mere ^^ Dette bil/cross spillet har ganske så pen grafikk, det har en god del med baner som er morro'e, online delen er en pluss(synes jeg) men problemet er at d et er ikke noe Multiplayer option!

Lenke til kommentar
Tenker enten på HS eller Motorstorm, tipper det blir Motorstorm....

RS:Vegas her jeg på 360, ganske kult i co-op må jeg si, siden jeg ikke er så allt for god i tactical shooters...

Vell, hvis du synes asiatiske sloss-filmer som f.eks Crouching Tiger er kuul, så er Heavenly Sword tingen..

Det er akkuratt som en slik film, med tilnærmet plot og grafikk(!) bare at du styrer slåssingen selv, set er litt kortere enn vanlig i slike spill sier de fleste annmeldere, men det er 0 dødtid i spillet, du har det moro hele tiden.

Det er ingen unødvendig back-tracking, eller gameplay-padding i spillet.

Så du kan spille igjennom det på en kveld om du ikke dør.

Personlig brukte jeg ganske lang tid første gangen (ca. 15 timer), og andre gangen raste jeg igjennom det på ca. 6 timer med en venn, der jeg spilte de vansklige delene, på Normal difficulty begge gangene. :)

HS er ihvertfall ett spill du må prøve, om du ikke kjøper det, må du se om du får låne det fra en venn.

Demoen på PSN er bortkastet, og ikke i nærheten av å yte spillet justice, for å si det slik.

Spillet er helt klart min beste spill-opplevelse i år.

Motorstorm er ett enten-eller-spill, du vil kanskje ikke like det fordi det har noen bråstopper i gameplay når det krasjer, men de fleste som tar seg tid til å sette seg inn i det, ser ut til å like det.

Det er en demo på PSN, som jeg anbefaler deg å prøve først. :)

The Darkness nevnt over i tråden, er ett OK spill, men ikke noe mere, masse unødvendig gamepadding i det spillet, selv om det også har sine intressante sider, det er altfor oppstykket til at det er ett skikkelig bra spill, spillt igjennom det, og kommer aldri til å røre det igjen. :-/

Launch-spillet, Resistance er hundre ganger bedre, minst..

Lenke til kommentar

No har nok eg litt Resistance-dilla for tida (kveldane går med til å runde det spelet for første gong no, med ein kompis. Projektor, 77'' lerret og skikkeleg anlegg! I'm in heaven!), men det kan anbefalast på det sterkaste frå mi side i alle fall.

Om du likar Halo, so er det i alle fall ikkje noko å tenkje på, spelet minnar meg eigentleg ein del om Halo, og det er ganske so sjelden at du får bruk for den lommelykta.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...