Gå til innhold

Den store Helmaks tråden aka Olsenbanden

Gjest Slettet+9817324

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har vært fan av Olsenbanden siden jeg var liten gutt.

Sett alle filmene x antall ganger.

Favorittfilm: Olsenbanden for full musikk.

Digger scenen da de tar seg igjennom alle veggene inn til konserten, i takt med musikken. Egon følger noter og dirigerer, mens Kjell, Benny og Basse hamrer, banker, og borrer seg igjennom.

Helt enig, den er fantastisk! OB gir seg aldri er også helmaks! Egentlig er alle sammen kjempebra, men det er jo noen som er bedre enn andre. Det tilbudet må jeg se nærmere på (lefdal-saken). Hadde vært kos med alle filmene!

Endret: Har de sluttet å sende de på TV2 søndags kveld, eller er det bare skiskyter-VM som har tatt over? Dumt med søndagen, alltid mye lekser.

Endret II: Seks hundre på Lefdal (gratis frakt) :(

Goscinny ;)

Endret av Goscinny
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Går på TV2 Zebra hver søn 20.00 , next up : OB for full musikk ;)

Noen som så OBs siste bedrifter i går :

Hvordan fikk banden penger når Johan Morgan Rockefeller-fyr'n hadde Bedford diamantene , måtte de ikke selge disse for å få gryn hmm ??

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte min boks på posten til 499,- (ikke internett)

Jeg synes filmene er bra, og litt nostalgi er det jo også. Min favoritt er olsenbanden for full musikk.

Er det noen som har sett de danske filmene? Er de helt like som de norske eller er det andre oppdrag/planer osv?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet+9817324

SPOILER ang "på sporet" : Hvorfor kunne de ikke bare satt inn pengene (90 mill) på konto , da hadde jo ikke Biffen fått fatt i de & da hadde de jo ikke måtte begynne fra børjan igjen lol ?

Tror neppe han kunne hacket kontoen dems heller , litt vanskelig i 1977 lol ;)

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

LOL , flere bommerter :

-de burde beholdt gullet i "OB tar gull" , i stedet ble det falske dollarsedler fra krigen :/

-de burde ha skjønt at den skrøplige lastebilen ikke var solid nok for flere kasser gull...stakkars Kjell som fikk ta støyten som vanlig når det går gæli...lol ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

Hvordan er egentlig bildekvaliteten på Oslenbanden DVD-boksen? Jeg håper den er merkbar bedre enn den kvaliteten de har når de blir sendt på TV.

Endret av Slettet-XHLacM
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM
Hvordan er egentlig bildekvaliteten på Oslenbanden DVD-boksen? Jeg håper den er merkbar bedre enn den kvaliteten de har når de blir sendt på TV.

De har bedre bilde enn hva TV2/TV3 sitter på. :)

Det var godt å høre. Hadde vært artig med Olsen Banden-HD, men det kommer dessverre aldri til å skje.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...