just-_-me Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 kanskje dette er dagens merkeligste spm., :!: men hvor kan man kjøpe/ finne tannhjul, til hobbybruk? (helst ikke i plastikk). Skal lage noe greier, og kunne trengt noen tannhjul i div. strl. Er det evt. noen maskiner osv. som pleier og inneholde mye slikt? Takker for alle tips! Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Er på jakt etter noe av det samme jeg også, så jeg slenger meg forventningsfullt på her. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Har ett par mopedmotorer liggende i biter da, er endel tannhjul der hvis det kan være av interesse? Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 (endret) Har ett par mopedmotorer liggende i biter da, er endel tannhjul der hvis det kan være av interesse? Tenker trådstarter på klokke-tannhjul? Som disse: Endret 16. oktober 2007 av Tt.mrX Lenke til kommentar
Dan-Levi Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 http://www.mipab.nu/no/standarditems.htm Vet ikke om det var helt det dere lette etter men er da tannhjul Lenke til kommentar
Coney Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Du kan jo sjekke en sykkelbutikk. Tools eller en lokal Isenkram butikk kan kanskje også ha noe. Lenke til kommentar
just-_-me Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2007 (endret) hadde ikke planer om og bruke så mye på det, helst ikke mer enn 100kr. eller noe. Tror moped tannhjul blir litt for stort, og tror klokkehjul blir litt for lite igjen...hmm.... hmm...skulle tro det var noe inni elektriske leketøysbiler? kanskje jeg skal finne en unge i nabolaget jeg kan rane... :haha: Endret 16. oktober 2007 av just-_-me Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 (endret) I gamle kontormaskiner, skrivere etc. finnes det mye sånt, spesielt matriseskrivere. Plukk i skrotekassene til diverse Elkjøp/Expert osv. Edit: Ellers kan du kontakte f.eks. http://www.jens-s.no/ som forhandler fra denne katalogen: http://www.maedler.de/de/Catalog/G/1643.aspx Endret 16. oktober 2007 av trn100 Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 hmm...skulle tro det var noe inni elektriske leketøysbiler? LEGO? er bare plastikk men skulle ikke være noe problem å finne riktig størrelse... Lenke til kommentar
just-_-me Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2007 kjører egentlig forbi en philips butikk hver dag, hvor jeg ser at det står div ting utenfor. kanskje jeg skal spørre dem om jeg plukke med meg litt. hehe får se i morra om jeg rekker det da. Lenke til kommentar
Behydro Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Gammalt skrap og leketøysbutikker. De som har en del utvalg ac RC utstyr har no div tannhjul. Lenke til kommentar
tuusjr Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Min far har drevet og bestilt noen tannhjul fra England. Vet ikke butikken, men det er der de har et godt utviklet miljø for diverse metallforming med dreiebenk og slikt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå