Datasmurf Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 http://www.student.hint.no/~071313/flash.htm Hva synes dere? Svært amatørmessig, men vi starter alle fra start, selv startet jeg for en time siden. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Ikke akkurat så mye å kommentere på da. Ser ut til å ha lært deg motion tween, i hvertfall hva gjelder den røde greia som fyker over. Ellers er det som sagt ikke noe kunstverk:P Men stå på, så blir ting sikkert bedre etterhvert;) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2007 Jo takk, det var akkurat det jeg kom hit for å høre. Oppmuntring er det man trenger for å leke seg videre Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Nettopp begynt å lære meg det jeg også, og er utrolig gøy når du lærer ting i sammenheng med ActionScript Lenke til kommentar
Blå ku Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Et lite tips er og bruke actionscript 2.0 det er enklere for "Nybegynnere" Det er jo også "Shortcuts" på siden av scripte vinduet Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. november 2007 Forfatter Del Skrevet 16. november 2007 Bruker AS2.0, faens så vanskelig Knota hele uka med noen bokser og Newtons 2. gravitasjonslov elns. Faens oppgave >< Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå