VikinGz Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 (endret) elkjøp kom med ett knalltilbud på ett tastatur fra microsoft Dette har ejg svært lyst på, men har ikke microsoft windows xp mediacenter edtion! Men skal ha vista på stuepcen etter hvert, til å begynne med blir det bare mediaportal og vanlig xp. https://prisguiden.no/product.php?productId=35202 dette tastaturet koster 299kr både på elkjøp butikk og elkjøp nettbutikk =D men kan det brukes til annet enn media center? På nettsiden står det bare internett pris, men kom over tastaturet i elkjøp avisa om lørdan, noe som sier at det koster det samme i butikken også Endret 16. oktober 2007 av VikinGz Lenke til kommentar
vegins Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Har funka for meg på det meste fra XP, Vista til Ubuntu og Fedora... Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2007 Har funka for meg på det meste fra XP, Vista til Ubuntu og Fedora... det høres lovende ut, kanskje går for ubuntu og linuxMCE stikke på elkjøp og se om de har det, eller kjøpe det på nette =) Funker det uten noe spesiell driver? er vell bare fjernkontrollen som fungerer kun i mediacenter... men jeg er mest intrisert i selve tastaturet med innebygget mus Lenke til kommentar
chase Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 hei Har gått til anskaffelse av et slikt tastatur. Tenkte å bruke det med XP Pro, men får ikke respons når jeg prøver å koble til. Har kjøpt IR-mottaker. Noen som har direktelink til aktuell driver? Andre tips tas godt imot også Petter Lenke til kommentar
_AOpen_ Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Noen som vet hvor man kan få tak i en ir-motager for intern montering, altså til irDA-porten på hovedkortet? Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2007 Sente mail til microsoft og lurte på om det ville funke i annet enn xp media center. De svarte klart og tydelig NEI men tror ikke de helt har sjønt det heller, selve media center delen er ett program ikke ett operativsystem. Så jeg skal kjøpe meg det og prøve meg fram finns ei løsning på alle verdens problemer, så da må det finnes til dette å chase: Prøv media center driverene på hjemmesiden til microsoft. Tastaturet skal fungere helt utmerket i vista i følge microsoft _AOpen_: http://www.hardwaresecrets.com/article.php?id=86 Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 kom over denne tråden på et annet forum i håp om å få til det samme som trådstarter Skal teste når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar
lavik Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 (endret) Edit: Feilpost.. Endret 25. oktober 2007 av lavik Lenke til kommentar
Johsse Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 (endret) Ubuntu 7.10 :D :D Order it! da vil dette tastaturet bli deilig for dere! Endret 25. oktober 2007 av Johsse Lenke til kommentar
kalg Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Ubuntu 7.10 :D :D Order it! da vil dette tastaturet bli deilig for dere! Funker musen (den som er på tastaturet) i Ubuntu 7.10 også? Lenke til kommentar
Johsse Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Jupp, den fungere vertfall som den skal hos meg Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2007 Jupp, den fungere vertfall som den skal hos meg Da blir det ett tasatur på elkjøp når stipende triller inn på kontoen merklig at elkjøp er 150kr biligere enn netshop, og resten er det over dobbelt så billig Lenke til kommentar
SaJo Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Da blir det ett tasatur på elkjøp når stipende triller inn på kontoen merklig at elkjøp er 150kr biligere enn netshop, og resten er det over dobbelt så billig ... ikke dobbelt så billig, men halvparten så dyrt Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2007 Da blir det ett tasatur på elkjøp når stipende triller inn på kontoen merklig at elkjøp er 150kr biligere enn netshop, og resten er det over dobbelt så billig ... ikke dobbelt så billig, men halvparten så dyrt jaja ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå