Joachim_F Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Til neste år lanseres Simon the Sorcerer 4: Chaos Happens i vår del av verden. Les mer Lenke til kommentar
qdos Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Som mange andre på forumet kjørte jeg også gjennom de tre første i sin tid, og selv om spillene var noe mer barnslige enn mange andre adventurespill på sin tid, ser jeg ikke bort fra at jeg må runde dette også i mangel på gode adventurespill i våre dager. Håper de ikke lanserte dette kun for å melke Harry Potter-bølgen. Lenke til kommentar
krize Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Ser dødsbra ut! Elsker 1 og 2.. 3D likte jeg ikke.. Her ser det ut som dem har gått litt tilbake til røttene.. Synes spillene har en herlig humer!! Lenke til kommentar
Baph0met Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 barnslig? er jo monthy python humor omtrent! LANGE sekvenser med usaklige samtaler, og generellt sett voksen humor. 3d veit eg ingenting om. Lenke til kommentar
Istapp Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Det første jeg tenkte på når jeg så det bildet var Rincewind the Wizard fra det første Discworld spillet. Fett spill egentlig, med ganske voksen/svart humor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg