Nightflyer Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 (endret) Hei jeg lurer på om man kan bruke dette kortet LSI MegaRAID 300-8X på dette hoverkortet Gigabyte GA-G33-DS3 sikkert et domt spørsmål men EDIT fixa linken Endret 16. oktober 2007 av Nightflyer Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Du har linka til hovedkortet på begge linkene... Lenke til kommentar
nightzirch Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 (endret) Uhm... Jeg kan kanskje ikke så ekstremt mye, men å kjøpe en RAID-kontroller til over 3.000,- til et hovedkort til 800,- blir litt waste synes jeg. Gå heller for et hovedkort med innebyggete RAID-kontrollere. Men de passer sikkert (Hvis du har hovedkortet fra før og lurer på om RAID-kontrolleren passer, så anbefaler jeg deg heller å kjøpe nytt HK) Endret 16. oktober 2007 av Naitsirhc7 Lenke til kommentar
Nightflyer Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2007 Driver og bygger filserver og trenger flere sata tilkoblinger, har sett på er brukt slikt kort til halve prisen så hadde ikke tengt og kjøpe nytt Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå