buundi Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Er det noen som vet om det finnes noe programvare som gjør det mulig å surfe igjennom en annen internett linje? Kort forklart har jeg et program som jeg gjerne skulle koblet meg på internett med via en annen internett linje en den jeg egentlig sitter på slik at jeg får en annen ekstern ip når jeg bruker dette programmet på nettet. Jeg har sett på forskjellige proxy/tunnel løsninger, men de er gjerne låst til bestemte programmer som f.eks msn, irc web browsere osv. Mitt program er en egenutviklet klient og kommer sikkert aldri til å bli støttet av slike løsninger. Finnes det no programvare man kan sette opp på sin egen maskin der man kan definere hva slags trafikk som skal gå der og som gjør det mulig og koble seg opp mot denne maskinen via en slags tunnel som benytter denne maskinens internett linje? Lenke til kommentar
buundi Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2007 Jeg fant ut at det en innebygd funksjon i xp som fikser alt dette. VPN med PPTP. Takk til megselv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå