jahas Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 nå ere faen meg krise. klarte å forsove meg og vet ikke helt hva jeg skal gjøre. skal jeg si at jeg kunne komme fordi jeg forsov meg?? ere jo helt latterlig, MEN sant Hva skal jeg gjøre? grave et hule å legge eg nedi? Lenke til kommentar
Garegaupa Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Sei det som det er, du - det er det beste! Håpar det ordnar seg på ein grei måte! Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Hva med, jeg forsov meg, kan jeg få ta en tilsvarende prøve etter skolen, evt muntlig prøve? Lenke til kommentar
jahas Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2007 Hva med, jeg forsov meg, kan jeg få ta en tilsvarende prøve etter skolen, evt muntlig prøve? mhm, skal bare legge meg helt flat. jeg ar selvfølgelig helst ei ny prøve... Drar ned nå :S satser på det beste Lenke til kommentar
jahas Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2007 fikk utsatt den til i morgen. blir da muntlig :S men men... Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Som oftest best å si det som det er. Det går nok bra skal du se. Vil da tro muntlig også er enklere å få gode resultater på enn skriftlig. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 fikk utsatt den til i morgen. blir da muntlig :S men men... se der ja, bra ting synes jeg, en muntlig prøve er mer grunnlag enn ingen prøve, dessuten viser det at du har innsats, selv om forsovelse akkurat ikke er et godt bilde på innsats...hehe Lenke til kommentar
jahas Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2007 hehe, tok prøve muntlig idag og ble vel en grei femmer tror jeg, så det var kanskej like greit at vekke klokka streika Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå