anund Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Slutter meg til rosen av ps.no. Har handlet en del der, og har også et par retursaker. Hyggelig og pålitelig service, ikke noe tull med returene. Min absolutt #1 webshop Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Dersom du får ny PC er det nok en som er tilnærmet helt lik den du hadde, tenker jeg. Uansett fint å lese om alle de gode erfaringene med PS Data, må nesten handle litt der, nå, hehe. Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Høres utrulig bra! har ikke brukt de før, men ser ut som jeg må prøve de nå! Lenke til kommentar
Espein Skrevet 1. november 2007 Forfatter Del Skrevet 1. november 2007 (endret) Dersom du får ny PC er det nok en som er tilnærmet helt lik den du hadde, tenker jeg. Uansett fint å lese om alle de gode erfaringene med PS Data, må nesten handle litt der, nå, hehe. Ja, jeg vet ikke, har sendt mail å spurt men ingen svar. Men på "min side" og på ordre står det: "Ferdig pakket" og pc beskrivelsen er den samme. Men tviler på at jeg får en helt lik, siden min ikke selges eller produseres lengre. Får vel vente å se Endret 1. november 2007 av Espein Lenke til kommentar
Espein Skrevet 1. november 2007 Forfatter Del Skrevet 1. november 2007 Mail fra PS: "Hei igjen, Vi har sendt ut en akkurat lik pc til deg. Men den pc-en som vi har erstatta med er ikke ny, den er brukt som demo pc her hos oss." Blei litt skuffa men jaja, får håpe det blir bra. Lenke til kommentar
Espein Skrevet 7. november 2007 Forfatter Del Skrevet 7. november 2007 (endret) Da har jeg fått demo PC-en fra PS: Postivt: 1. Jeg fikk en annen maskin, med min gamle harddisk. (samme modell) 2. Den ser ut til å fungere, har ikke testa den noe særlig enda. Negativt: 1. Ledninga til strømmen er teipa, sikkert pga knekt kabel e.l. Vanskelig å gi meg ny eller? 2. Det er tre fine store bleike flekker midt på skjermen. 3. Dekselet utenpå skjermen er oppripa og drit stygg, min gamle var det så vidt en ripe på. 4. Riper her og der rundt om på PC-en som ikke ser noe pent ut. Fornøyd? Egentlig ikke. EDIT: Der kom den første blåskjermen etterfulgt av en fin blå skjerm med masse grå striper etterpå når den skulle boote opp. Og da havna det enda en mail til PS sin inbox. Det må være harddisken, hmm.. Endret 7. november 2007 av Espein Lenke til kommentar
Espein Skrevet 7. november 2007 Forfatter Del Skrevet 7. november 2007 (endret) Update i forige post, nå er jeg dritt lei! Endret 7. november 2007 av Espein Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Ved erstatningsvare så har man krav på samme vare, tilsvarende vare eller bedre. En butikk kan aldri gå ned til dårligere produkt, da må de evt heve kjøpet og gi tilbake pengene. Så om den PC-en du har fått er samme modell, men stygt behandlet i forhold til den du har levert inn så vil jeg si at teknisk sett oppfyller de kravet til lik/tilsvarende/bedre produkt, men allikevel så vil jeg si at det er dårligere. Om produktet du har fått i erstatning er ripete, har ledning som er teipet etc etc, så ville jeg klaget på det. En Demo-brukt PC har som regel stått i ett showrom til utstilling, klart noen kan f.eks ta på den, men den skal ikke bli oppripet av den grunn. Har ps.no noe showrom i det hele tatt? Tror det kan være en annen retur de har fått inn (kalles ofte demo vare grunnet f.eks bruk av 14 dagers angrerett). De har 3 forsøk på å fikse feilen din så har du også krav til å heve kjøp om ønskelig. Ergo slik jeg forstår så har det vært 2 reparasjons forsøk og jeg ville da klaget inn, fått dem til å ta en siste titt på saken og sett om de får funnet en ok løsning som du(forbrukeren) er fornøyd med. Lenke til kommentar
Espein Skrevet 7. november 2007 Forfatter Del Skrevet 7. november 2007 (endret) Har levert den 2 ganger ja. Vil egentlig tro den er brukt av noen andre, så har personen levert den tilbake. For den var veldig slitt på dekslene. Har sendt mail til de så får jeg bare vente på svar. De bleke flekkene på skjermen irriterer meg også. Endret 7. november 2007 av Espein Lenke til kommentar
Espein Skrevet 7. november 2007 Forfatter Del Skrevet 7. november 2007 Jeg tok av teipen som var på strømkabelen. Og under der var det borte et stort stykke med gummi så jeg kunne se strømlederene, hurra, 10 poeng til psdata. Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 (endret) *snip* Du ble registrert på forumet for noen få timer siden og har rukket å legge inn åtte innlegg. Samtlige har vært direkte reklame for teleT.no. Det er for meg grunn nok til å aldri handle med dem og til å anse din troverdighet til å være lik null. Endret 10. november 2007 av Alastor Fjernet reklameinnlegget i quoten Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Jaja, når skal folk lære at useriøse folk like vi IKKE? Og spesielt lære seg å lese retningslinjene som sier: #7: Bedrifter og deres ansatte har ikke adgang til å reklamere for seg selv eller sine tjenester i forumet. Kontakt ledelsen på de(t) aktuelle nettsted for reklamering. Forsøk på "snikreklame" kan medføre utestengelse. Grove tilfeller vil bli fakturert etter de til enhver tid gjeldende satser. Snikreklame er fjernet. Bruker permanent utestengt. Lenke til kommentar
Espein Skrevet 13. november 2007 Forfatter Del Skrevet 13. november 2007 PS har sendt meg ny strømkabel. Jeg kunne sende PC-en tilbake om jeg ikke var førnøyd, men får se på saken. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 (endret) har hittil ikke hatt noe problemer med PSdata. var en gang jeg sendte inn en CPU som DOA(HK var ødelagt), men den funket, de kunne dermed krevet 250kr + frakt tilbake, men slapp unna både 250 og frakt tilbake ellers er det skjelden jeg har kontaktet PSdata. har ingenting negativt å si om PSdata... edit: en negativ ting da, de har ikke gode beskrivelser på produktene sine. det virker som om det er cppy-paste fra produsenten sin side... Endret 13. november 2007 av aklla Lenke til kommentar
christian1986 Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Selv har jeg bare positive erfaringer med PSdata. Handlet selv en harddisk som sluttet å virke etter en tid. Kjøpte meg en ny av de, for så å sende tilbake den gamle. Intet problem med full heving av kjøpe på den første + at de dekket transport tur retur. Slik slapp jeg å finne andre måter å redde alle dataene på ! Anbefales Lenke til kommentar
Neddo Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 (endret) Bestillte ein PC i dele (12 dele) i frå PS no nettopp vart plukka og sendt 1 time etter på Har veldig god erfaring med PS og dei er veldig greie når det gjelder garanti og Endret 27. november 2007 av Neddo Lenke til kommentar
Stream Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Bestillte ein PC i dele (12 dele) i frå PS no nettopp vart plukka og sendt 1 time etter på Har veldig god erfaring med PS og dei er veldig greie når det gjelder garanti og Jeg bestilte også der tidligere i dag. Varen var pakket og klar for sending under en time etterpå. Veldig bra! Bestilte noe annet fra Mpx samtidig. Den står fortsatt til plukking. Ringte dem og da sa de at det kunne ta opptil 3 dager før varen ble sendt ut (selv om den er på lager). Lenke til kommentar
christian1986 Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Bestillte ein PC i dele (12 dele) i frå PS no nettopp vart plukka og sendt 1 time etter på Har veldig god erfaring med PS og dei er veldig greie når det gjelder garanti og Jeg bestilte også der tidligere i dag. Varen var pakket og klar for sending under en time etterpå. Veldig bra! Bestilte noe annet fra Mpx samtidig. Den står fortsatt til plukking. Ringte dem og da sa de at det kunne ta opptil 3 dager før varen ble sendt ut (selv om den er på lager). Kan det ha noe å gjøre med at MPX er kjøpt opp av komplett? Virker litt merkelig at de skal ha så lang leveringstid nå, var nemlig gode på det før.. Lenke til kommentar
Espein Skrevet 12. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2007 Update: Jeg fikk altså en demo pc hos PS etter to reprasjoner. Det ble ikke bedre, har hatt samme problemene, så nå skal jeg sende den inn og få pengene tilbake så jeg får kjøpt meg en ny pc. Dette var helt greit for PS, og jeg fikk svar på mailen samme dag. PS er virkelig en butikk som gir service om det er noe, ANBEFALES! Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 PS (Psdata) er en av de 3 nettbutikken som jeg synes driver seriøst. De har ikke noe "fantasi" lagre som egentlig er i sør europa osv. Priser og service er også helt topp. Rask levering har de også. Det er slike som PS som sitter igjen når det harddest konkurranse i markedet. Alle hendvendelser til dem har vært løst greit og enkelt. Moralen er enkel: La de seriøse og kundevennlige leve - la resten forsvinne i sin egen verden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå