ktk Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Jeg har et midi keybord. Men det er alt for høy latency. Hvis jeg kjøper et Audigy 2 platinum kort. vil latencyen forsvinne, eller må jeg kjøpe et annet kort Lenke til kommentar
knut Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Audigy2 har også en forholdsvis høy latency. Jeg ville sett på lydkortene hos www.procom.no og www.marios.no . De holder høy kvalitet og du vil få et lydkort som er svært mye bedre til opptak enn det audigy2 er også. Lenke til kommentar
ktk Skrevet 29. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2003 betyr det at audigy 2 er ubrukelig som et midiopptaks kort Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Midi har en latency på 3-4 ms. Dette er fullt akseptabelt til å spille live med. Et lydkort skal ikke ha latency, hvis du ikke enten bruker Microsoft GM Soundmodule eller en softsynth som lydkilde. Hvilket lydkort er det, og har det en onboard synth? PS! For et lydkort med veldig lav latency, sjekk ut Maya44 hos www.procom.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå