aaandy Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Hei ! Skal kjøpe et nytt lager med Dvd plater, jeg kan bruke begge formater +-, og trenger ikke dual layer. Hvor får jeg tak i billige og bra plater ?, trenger ikke å ha cover med .. Mvh: aaandy Lenke til kommentar
Harryhoover Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Det er billig og bra plater her , jeg er hvertfall fornøyd med alt jeg har kjøpt der :-) Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Helt latterlig mange skrivefeil på den sida, det hindrer meg faktisk fra å bestille. Får det til å virke mye mindre profft. Lenke til kommentar
VirtualBox Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Hvor proff må du være for å ta en boks Verbatim-DVD-er ut av hylla og så putte dem i en pappeske? DVDink er supert. Veldig hyggelig service og lavest pris. VB Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Hvor proff må du være for å klare å skrive bedre norsk enn en tredjeklassing på en seriøs nettbutikk? Lenke til kommentar
aaandy Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2007 (endret) Hvor proff må du være for å klare å skrive bedre norsk enn en tredjeklassing på en seriøs nettbutikk? Så så, nå har det seg slik at jeg trenger Dvd plater, og ikke hjelp til rettskriving.. aaandy Endret 16. oktober 2007 av aaandy Lenke til kommentar
jd10 Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Hvor proff må du være for å klare å skrive bedre norsk enn en tredjeklassing på en seriøs nettbutikk? sitter og ser på dvdink butikken nå og kan vel ikke si det er så mye skrivefeil noe er det, men jeg tenker de jobber med dette da det er mye informasjon der. handler det jeg trenger av dvdplater og andre ting der, meget fornøyd med den butikken Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Hvor proff må du være for å klare å skrive bedre norsk enn en tredjeklassing på en seriøs nettbutikk? Så så, nå har det seg slik at jeg trenger Dvd plater, og ikke hjelp til rettskriving.. aaandy Etter min mening trenger du det. Lenke til kommentar
Bettibell Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Pleier å kjøpe ifra komplett, that's write heter dvd platene. Lenke til kommentar
Psh Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Pleier å kjøpe ifra komplett, that's write heter dvd platene. "That's Crap" mener du vell? Komplett har heldigvis sluttet med de platene. Lenke til kommentar
foffle Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Jeg gjør det enkelt.. Jeg kjøper hos posten... Lenke til kommentar
Tinker Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Gode erfaringer med http://www.pxp.no/ Lenke til kommentar
Bettibell Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Pleier å kjøpe ifra komplett, that's write heter dvd platene. "That's Crap" mener du vell? Komplett har heldigvis sluttet med de platene. Har ikke hatt en eneste feil brenning med de så jeg gir dem 9/10, eneste jeg ikke liker med dem er designet Lenke til kommentar
Naranek Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Har ikke hatt en eneste feil brenning med de så jeg gir dem 9/10, eneste jeg ikke liker med dem er designet Platene skal være skikkelig dårlige for at de skal feile mens man brenner dem. Det som skiller gode plater fra middels er hvor lette de er å lese i etterkant, og hvor lenge de varer. Lenke til kommentar
Bettibell Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Platene mine har vart nå i godt over 1 år med utlån av filmene på dem så de funker flott for meg. Lenke til kommentar
Humbo Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 (endret) Må si meg enig med Naranek, That's Write er det verste man kan kjøpe. Brente selv 50 stk. av disse, uten noen feilbrenninger. Etter 1 år var 95% av de uleselige over 3.5 GB, så disse er IKKE noe å satse på for lagring av familieminnene for å si det sånn. Greit at kanskje filmer fungerer i DVD-spillere, men når man må lese bit for bit uten CRC-feil så fortoner det seg litt annerledes. Ta en PI/PIF-test av en av de brente platene om brenneren din støtter dette, så ser dere hva jeg snakker om. Endret 17. oktober 2007 av Humbo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå