Gå til innhold

Hvor kjøper dere Dvd plater ?

aaandy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvor proff må du være for å klare å skrive bedre norsk enn en tredjeklassing på en seriøs nettbutikk?

Så så, nå har det seg slik at jeg trenger Dvd plater, og ikke hjelp til rettskriving..

aaandy

Endret av aaandy
Lenke til kommentar
Hvor proff må du være for å klare å skrive bedre norsk enn en tredjeklassing på en seriøs nettbutikk?

sitter og ser på dvdink butikken nå og kan vel ikke si det er så mye skrivefeil noe er det, men jeg tenker de jobber med dette da det er mye informasjon der.

handler det jeg trenger av dvdplater og andre ting der, meget fornøyd med den butikken

Lenke til kommentar
Har ikke hatt en eneste feil brenning med de så jeg gir dem 9/10, eneste jeg ikke liker med dem er designet :p

Platene skal være skikkelig dårlige for at de skal feile mens man brenner dem. Det som skiller gode plater fra middels er hvor lette de er å lese i etterkant, og hvor lenge de varer.

Lenke til kommentar

Må si meg enig med Naranek, That's Write er det verste man kan kjøpe. Brente selv 50 stk. av disse, uten noen feilbrenninger. Etter 1 år var 95% av de uleselige over 3.5 GB, så disse er IKKE noe å satse på for lagring av familieminnene for å si det sånn. Greit at kanskje filmer fungerer i DVD-spillere, men når man må lese bit for bit uten CRC-feil så fortoner det seg litt annerledes. Ta en PI/PIF-test av en av de brente platene om brenneren din støtter dette, så ser dere hva jeg snakker om.

Endret av Humbo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...