Fisk1 Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Hoi! Jeg er da i besittelse av en iBook G4, som jeg bruker i studieforbindelse. Er stort sett fornøyd, bortsett fra at jeg har trøbbel med Airport-kortet, og jeg syns batteriet er litt skralt. Når batteriet er fulladet, så sier måleren at det er ca 2 timer igjen med brukstid om jeg bruker Strømsparings-profilen. Men, selvfølgelig, etterhvert som jeg skriver lades batteriet ut, og jeg syns det går fort. Faktisk skriver jeg dette innlegget mens batteriet er i ferd med å gå ut. Widgeten iStat Pro sier at batteriet mitt har en helse på 37%. Dette antar jeg er dårlig. Så, er det grunn til å skaffe seg nytt batteri? Hvor lenge varer batteriet hos dere med nytt eller lite brukt batteri? På forhånd takk! Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2007 Kanskje jeg valgte feil kategori allikevel... Lenke til kommentar
Karl_O Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Batterier har begrenset holdbarhet, regner med at det er noen år gammelt.... På tide med nytt batteri kanskje! Lenke til kommentar
Gaute Holmin Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Mitt batteri er 29 måneder gammelt, og ifølge cocnutBattery er det nede i 43% kapasitet. Det holder nå ca 2 timer med normal bruk. Da det var nytt gjorde det lett 4-5 timer. Når det nærmer seg 1 times brukstid tror jeg det blir ny Mac... nytt batteri koster 1190,- på Apple Store. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2007 Ok, da blir det plutselig nytt batteri! Takk for info. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå