ZsaZsa Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2007 Ok, da vet jeg det! Det er aldri noe jeg kunne tent på, fordi jeg synes det rett og slett blir for grovt. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Men det finnes da folk som har disse seksuelle preferansene, og de fortjener respekt for det, akkurat som at du fortjener respekt selv om du tenner på snorkfrøken og store pupper. Lenke til kommentar
ZsaZsa Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2007 Jeg har aldri disset noen jeg. Og hvis det virket sånn på min forrige post så beklager jeg! Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Bukkake er når flere gutter spermer på en jente samtidig, BDSM er bondage og sadomasochisme, submissivitet og dominanse utenfor de "vanlige" seksuelle rekker. Nå skammer jeg meg Men jeg driver jo ikke med det, jeg bare titter litt på det når jeg er online Sexlivet mitt ellers er veldig normalt og renslig. Lenke til kommentar
ZsaZsa Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2007 Det er ingenting å skamme seg over. Jeg skammer meg jo over at jeg tenker på Snorkfrøken og at dama må leke henne når vi har sex. Men det viktigste er at man trives og har det bra! Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Ok, da vet jeg det! Det er aldri noe jeg kunne tent på, fordi jeg synes det rett og slett blir for grovt. Jeg ser ikke på det groveste, men nå skammer jeg meg altså. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 En seksuell preferanse er aldri noe å skamme seg over. Jeg liker BDSM selv, og jeg (i motsetning til det du skriver her) praktiserer det aktivt. Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 En seksuell preferanse er aldri noe å skamme seg over. Jeg liker BDSM selv, og jeg (i motsetning til det du skriver her) praktiserer det aktivt. Og du liker det? Jeg synes egentlig litt synd på de jentene i filmene, kan ikke tenke meg hvordan de kan nyte det like mye som meg. I hvilken grad praktiserer du det? Hvis du vill gå inn på det da. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Jeg liker det, ja. Det er ingenting å syntes synd i dem for, de fleste av dem får akkurat det du vil. Jeg har praktisert i ganske kraftig grad, men har tonet meg litt ned nå. Litt breathing control, bindeleker, biting og slag. Men nå har det seg sånn at selv om jeg er switch (både submissiv og dominant) så er jeg i hovedgrad dominatrix, som da fører til at det ikke er jeg som blir slått, jeg slår. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 så er jeg i hovedgrad dominatrix, som da fører til at det ikke er jeg som blir slått, jeg slår. Anbefaler en serie som for tiden går i USA, Californication - her opplever hovedpersonen en morsom (for seern) episode med en jente som slår ganske så greit Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Jeg liker det, ja. Det er ingenting å syntes synd i dem for, de fleste av dem får akkurat det du vil.Jeg har praktisert i ganske kraftig grad, men har tonet meg litt ned nå. Litt breathing control, bindeleker, biting og slag. Men nå har det seg sånn at selv om jeg er switch (både submissiv og dominant) så er jeg i hovedgrad dominatrix, som da fører til at det ikke er jeg som blir slått, jeg slår. Ok Breathing control? Fint og se at noen liker det Trodde det bare var tennårings jenter som ville bli kjendiser som stilte opp jeg Så det er du som er "dyret" i denne rissiko sporten Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Breathing control vil si at man hindrer partneren sin å puste under sex. Lenke til kommentar
toth Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Recoil - Breath control Who wouldn't want a good girl, a soft hand, a gentle woman for a gentleman? He said, "It's been fine so far but after a while I want more than a soft style. I want some slashes to go with those long eyelashes." And so the bedroom became the black room but a year later he wanted something more, something I wasn't quite prepared for. He said, "Every woman has an itch and every nice girl secretly wants to switch." I like how the skins look on your white hands. I'd like you to deliver one of my demands." He said, "Every woman has an itch and every nice girl wants to switch." He led me in and lit the room with a hundred candles and said "God never gives you more than you can handle." I sat astride his chest, "It's just a thrill," he said, as he relaxed on the dark, dark bed, "it's just breath control." He whispered "Hold me here" and I did and his head fell back. He whispered "Press harder" and I did and his eyes rolled back. It's just breath control. Just breath control. I saw him go pale. I saw him seize up, I felt something creep up like a taste for this. Like a reward. A kind of love, a kind of lustmord. It was a minute then three then five then ten, he wasn't coming up again. I held on for twelve. I saw him seize and thrash and twist and when he was still, I lifted away my wrists and looked at my hands and tried to understand. "It's just a thrill" I said as he relaxed on the dark, dark bed. I sat aside his chest, "It's just a thrill," he said, "just a thrill. It's just breath control. Control, control, it's just breath control, control, control. When it was over, I slipped off the skins and drowned them in the river where we used to swim and a year later in a shop, I was stopped by a man. He said, "I know you're looking for something that's hard to find and I think I have what you have in mind." And he led me to a glass case and looked deep into my face... "It's just control." Nydelig låt, ganske forstyrrende tekst. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Så, så. Hold dere on topic nå. [/moddis-voice] Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Så, så. Hold dere on topic nå. [/moddis-voice] Det er det som er så rart med forum reglene. En diskusjon snur jo og vender på seg hele tiden - Men det er jo forståelig Lenke til kommentar
Kaffegriner Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 man hører no nytt hver dag.. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Hovedpoenget er jo det at av hva man tenner på, og av det som finnes inne i ditt eget hode, så er det svært lite som skal kalles sykt, ekkelt, fælt o.l. Ellers så er det bare å følge kardemommeloven. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 19 poster er slettet. Mener dere en bruker troller, rapporterer dere, og lar oss se på saken, ikke mer. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 (endret) Innlegg som går på reaksjon på moderering er fjernet. Dette for å unngå at tilbakemeldinger blir spredd rundt på hele forumet, da det gjør det særdeles uoversiktlig for moderatorteamet og forumstyret å oppdage tilbakemeldingen. I tillegg er ikke moderering emnet for denne tråden. Er man uenig i moderering så kan man sende en pm til den aktuelle moderator. Eventuelt moderatoren eller klag moderator inn for forumstyret på e-post [email protected]. Da vil en administrator behandle saken og gi deg en tilbakemelding. Tilbkameldinger som går på det generelle (eksempelvis retningslinjer) kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Vi oppfordrer alle til å komme med innspill og tilbakemeldinger, men det må gjøres på riktig måte. Bevisst forsøk på å undergrave en moderators autoritet vil bli slått hardt ned på og brukere frarådes sterkt å gjøre det. Vi håper dere viser forståelse for dette. Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet Hvis du har klager på sensuren så tar du kontakt med moderatoren som bestemte seg sensuren eller en annen moderaor å prater om det til han/henne Hvis du er uenig i noe så si ifra så skal en se på det mann. Slapp av, take a chillpill: Klikk her og send meg en PM Endret 20. oktober 2007 av colbert08.org Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg