Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Blomsterstedet - En fetish utenom det vanlige

ZsaZsa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, for det første, så er ikke dette en fetish, sånn egentlig (og det skrives forsåvidt fetisj på norsk), da en fetisj faktisk er noe ikke-seksuelt man bruker til å bli seksuelt opphisset. En gjenstand. Sko, f.eks., eller kosebamser, frosker, kaffegrut.. Ikke en gang fantasien setter grenser. Undertøy er et vanlig fetisj å ha. Det er en ikke-seksuell (eller ikke-kroppslig om du foretrekker det ordet) ting som man tenner på.

fetisj m1 (fr fétiche, av port.)

1 ting som tillegges hemmelig makt og derfor dyrkes religiøst, jf *maskot; noe som gjøres til gjenstand for overdreven dyrking

2 gjenstand som brukes i den hensikt å bli seksuelt opphisset, jf fetisjisme (2)

Lenke til kommentar
Vel, for det første, så er ikke dette en fetish, sånn egentlig (og det skrives forsåvidt fetisj på norsk), da en fetisj faktisk er noe ikke-seksuelt man bruker til å bli seksuelt opphisset. En gjenstand. Sko, f.eks., eller kosebamser, frosker, kaffegrut.. Ikke en gang fantasien setter grenser. Undertøy er et vanlig fetisj å ha. Det er en ikke-seksuell (eller ikke-kroppslig om du foretrekker det ordet) ting som man tenner på.

fetisj m1 (fr fétiche, av port.)

1 ting som tillegges hemmelig makt og derfor dyrkes religiøst, jf *maskot; noe som gjøres til gjenstand for overdreven dyrking

2 gjenstand som brukes i den hensikt å bli seksuelt opphisset, jf fetisjisme (2)

Takk for opplysningene Eplefe :D

Trodde fetisj var noe sånt som omhandlet store damer :p

Lenke til kommentar
Ingenting å takke for. Joda, det finnes mange som tenner på store damer, men siden dette er noe kroppslig, så regnes det ikke som en fetisj :)

Ok :)

En kamerat av meg sa en gang noe til meg, som skremte meg litt.

Han fortalte at hvis jeg hadde for mye sex, kunne jeg begynne og like store damer.. Eller syke ting? :cry:

Har han bare lurt meg eller?

Lenke til kommentar

Hva er galt med store damer? Må spørre, siden jeg alltid har likt jenter som er litt lubne og har litt pupper.

Dama mi lekte forresten at hun var Snorkfrøken her om dagen. Det var en herlig opplevelse. Jeg hadde nemlig ikke fortalt henne om denne fantasien min, men hun syntes ikke det var rart i det heletatt. Så vi hadde rollespill, og det var herlig!

Lenke til kommentar
Hva er galt med store damer? Må spørre, siden jeg alltid har likt jenter som er litt lubne og har litt pupper.

Dama mi lekte forresten at hun var Snorkfrøken her om dagen. Det var en herlig opplevelse. Jeg hadde nemlig ikke fortalt henne om denne fantasien min, men hun syntes ikke det var rart i det heletatt. Så vi hadde rollespill, og det var herlig!

Jeg har ingen ting imot store damer.. :)

Lenke til kommentar
Hvorfor er du redd for å bli tent av dem da?

moomins__snork_maiden_by_piratism.jpg

Jeg føler ikke at jeg tenner på de. Men om jeg vill gjøre det i framtiden en gang vill jeg selvfølgelig ikke holde det for meg selv.

Jeg vill være stolt av det og jeg vil like det :)

Har ingen ting imot folk som er store, eller overvektige hvis du vil kalle det for det.

Jeg har skiftet ting jeg tenner på endel det siste året.

Først var det modne damer, såkalte House Wifes.

Så kom Bukkake.

Så skiftet jeg til noe grovere, BDSM.

Og nå kjører jeg litt av vert.

Jeg skammer meg litt over at jeg tenner på ting som Bukkake men jeg gjør jo det, og det er lite jeg kan gjøre med det.

LITT? Etter hva jeg har sett av de bildene du har postet har de større pupper enn de har kropp.

Akkurat det får være hans sak. Og hans nytelse.

Det skall respekteres.

Noen liker små pupper, noen liker store. Finnes tilog med de som liker jenter som ikke har pupper.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...