Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Blomsterstedet - En fetish utenom det vanlige

ZsaZsa

Anbefalte innlegg

Navnet på tråden fikk navnet blomsterstedet fordi det er det jeg opp igjennom årene har likt å kalle en historie jeg selv har diktet opp og som jeg aldri har fortalt til noen.

Jeg vil i korte trekk fortelle historien, og vil med dette gjerne høre utspill fra andre.

Er det kun jeg som tenker slik? Er det normalt? Hva betyr det?

Alle har sikkert sett mummidalen. Og da også Snorkfrøken.

Hun er med i denne historien.

Se for deg Snorkfrøken som står i en blomstereng, litt utenfor alfarvei. Hun står med rompa i været og ansiktet ned i blomstrene.

Jeg kommer forbi, "som meg selv" og ser henne.

Jeg lister meg fordi henne og idet jeg går forbi så stryker jeg henne kjærlig over rompa.

Hun skvetter til og blir flau.

Historien er egentlig veldig detaljert, da jeg har føyd på ting i årenes løp, men synes ikke det er viktig nå.

Historien ender med at jeg har sex med henne i blomsterengen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Snorkfrøken er langt fra den eneste tegneseriefiguren jeg har fantasier om. Men det er hun som har fått en egen historie.

Det er vanskelig å forklare. Men jeg ser for meg henne idet jeg presser meg inn i henne. Hun legger seg bakover i blomsterengen og nyter noe hun aldri har opplevd før.

Hun er så godtroende, uskyldig og snill. Og jeg vil henne ingenting vondt.

Jeg snur henne rundt og presser meg inn i rompa hennes. Hun skriker først, men begynner etterhvert å stønne. Jeg kommer på magen hennes

Jeg lager en blomsterkrans til henne og setter den på hodet hennes. Vi ligger lenge og bare koser i blomsterengen ettepå.

Endret av ZsaZsa
Lenke til kommentar

Jeg unner ikke Mummitrollet en eneste bit av Snorkfrøken. Eller Niiskuneiti som er hennes opprinnelige navn.

niiskuneiti.gif

Her ligger hun allerede klar i blomsterengen.

Jeg har aldri vært fasinert over Anime, grunnen til det at det er for likt virkeligheten.

Lenke til kommentar
Snorkfrøken er langt fra den eneste tegneseriefiguren jeg har fantasier om. Men det er hun som har fått en egen historie.

Det er vanskelig å forklare. Men jeg ser for meg henne idet jeg presser meg inn i henne. Hun legger seg bakover i blomsterengen og nyter noe hun aldri har opplevd før.

Hun er så godtroende, uskyldig og snill. Og jeg vil henne ingenting vondt.

Jeg snur henne rundt og presser meg inn i rompa hennes. Hun skriker først, men begynner etterhvert å stønne. Jeg kommer på magen hennes

Jeg lager en blomsterkrans til henne og setter den på hodet hennes. Vi ligger lenge og bare koser i blomsterengen ettepå.

HAHAHAHAHAHA! Beklager, men nå fikk jeg noen bilder i hodet mitt....

Selvfølgelig, hva du tenner på er din egen sak, men denne kan jeg ikke huske å ha hørt før :p

Lenke til kommentar

Jeg synes ikke du skal beklage noe. Jeg vil tro at det å fantasere om tegneseriefigurer er ganske vanlig, og personlig synes jeg det er mindre sært enn mye annet som man kan finne på nettet. Når det er sagt er ikke dette min greie.

Men det er interessant å høre om sånt, og du skal da få bruke ytringsfriheten din fullt ut, og jeg synes det er heller slemt av folk å le deg rett opp i trynet, dog i form av tekst.

:)

Lenke til kommentar

Nå var det nå strengt talt eplefe som lo av min snedige kommentar da :p og ikke av deg hvis du skjønner... Beklager hvis du opfattet det jeg sa som fiendtlig. Regner med at fantasier om tegneseriefigurer er relativt vanlig ettersom det er veldig mye anime rundtom.

Endret av Erelend
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...