Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Min skjerm funker, men lyser ikke :(

Anbefalte innlegg

Jeg har en bærbar pc. Med alle drivere. Problemet mitt er at skjermen er mørk. Det skjedde helt plutselig. Jeg så en dvd film, Lukket PC-en. Åpnet overdelen etter 5 minutter og alt var mørkt.

Eneste måte jeg såvidt kan se noenting på skjermen er visst at jeg lyser med lommelykt på den. Windows og alt fungerer,det er bare ikke lys. Kan komme meg inn på controll panel osv. Jeg har en hp dv9000ea.

Er dette et hardware problem eller noen innstillinger?

Skjermen ble plutselig helt ok en gang strømmen var virkelig lav. Hvor jeg fikk et varsel om lite strøm på batteri.

Da fungerte alt 2-3 minutter før strømmen var ute og PC-en skrudde seg av. Hadde ikke strømkabel tilgjengelig på det tidspunktet.

Har prøvd og få til samme effekt, med en strømkabel på lur, men da skjønte PC-en alt og fikk kreft! (greide ikke å skape et suksessfult dejavuu) Hadde uansett vært en dum løsning.

Er dette et hardware eller software problem?

Hva kan være galt, hva kan være løsningen?

Setter stor pris på alle forslag :)

Endret av ulv
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Høres veldig ut som problemet vi har hatt med flere bærbare der jeg jobber. Skjermene dør plutselig, og panelene må byttes. Ta kontakt med HP, så regner jeg med dere finner en god løsning på det :)

Endret av clvn
Lenke til kommentar

Ja, jeg har snart permisjon. Så skal sende inn PC-en da. Virker som alle mener dette er et hardware problem.

Nesten litt glad over det. Siden jeg har vært svært, svært frustrert når jeg har rotet inne i controll panelet.

Skal gi svar på denne tråden når PC-en er tilbake fra service og problemet er funnet og løst!

Takk for alle innlegg :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...