Gå til innhold

67% av Wii eiere har ikke brukt den i det siste

UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg bruker Wiien ganske jevnlig fremdeles, men da går det stort sett i VC/GC-spill. Regner med det forandrer seg så snart denne spilltørken er over (jeg skal la være å ramse opp alle titlene, siden det er gjort en del ganger alt), og man får godbitene i hus.

Lenke til kommentar

Tror folk hadde brukt wii'en om de hadde kjøpt de kule spillene som finnes. Har du bare wiisports, er det ikke rart den støver ned for å si det sånn. Tiger woods,Mario strikers charged football, FIFa, Resident evil,zelda,excite truck,godfather, super paper mario, crash bandicot... Tror det er få som har alle disse og er lei/har runda alle..

Så om wii blir brukt lenge, ikke skyld på wii eller manglende gode spill ihvertfall.. Og snart kommer guitar hero,super mario galaxy,metroid prime, table tennis, super smash, mario kart, resident evil uc osv osv

Lenke til kommentar

Eemmm? Wii har jo trådløst nettverkstilkobling da? Hvorfor kan ikke begge være koblet til nettet?

Spiller lite Wii jeg og. Er liksom bare Zelda som appelerer til meg for øyeblikket. Men får å få tiden til å gå til Mario nå spiller jeg Mario 64 siden jeg aldri fikk meg N64. Veldig morsomt spill, men jeg er ikke helt fortrolig med kontrollene. Synes Mario "spinner" vel mye. Og fy hvor jeg hater kameraet.

Endret av Konamixx
Lenke til kommentar

Det er sant da, ser att mangen kommer til nintendo delen og microsoft delen og poster negative ting om dem forskjellige konsollene..... :thumbdown:

Jeg skal begynne å bruke Wiien når Metroid Prime 3 som kommer neste fredag :new_woot:

Og jeg har enda Resident Evil 4 og Super Paper Mario eller kan si "4 av 10 spillet" som det fikk her på gamer.no :tease:

Lenke til kommentar
Lite brukt etter at jeg runnet zelda. Ikke mange gode spill på Wii'en..

Dette er feil og det vet du egentlig selv.. Det er ihvertfall mange nok til at wii'en bør benyttes jevnlig. Kan godt være det ikke er din type spill, men det er noe annet..

Hvilke wiispill har du og hvilke har du forsøkt?

Endret av husgutt
Lenke til kommentar

Nja, spørs hva man mener med bra. Er bare Zelda og RE4 som har fått toppkritikker. Ellers har det vært rimelig blandet så langt. Kjenner flere med både Wii og X360, og X360 har fått klart mest spilletid de siste månedene (Forza 2, Bioshock, Halo 3, PGR4 etc.).

Men med Metroid Prime 3 (toppanmeldelser i USA), Mario Galaxy og andre lovende spill før jul forsvinner nok denne problemstillingen.

Endret av kilik
Lenke til kommentar
Nja, spørs hva man mener med bra. Er bare Zelda og RE4 som har fått toppkritikker. Ellers har det vært rimelig blandet så langt. Kjenner flere med både Wii og X360, og X360 har fått klart mest spilletid de siste månedene (Forza 2, Bioshock, Halo 3, PGR4 etc.).

Men med Metroid Prime 3 (toppanmeldelser i USA), Mario Galaxy og andre lovende spill før jul forsvinner nok denne problemstillingen.

Så det finnes kun dårlige eller bra spill? Må spillet rates 10/10 for å defineres som bra? Hvor mange PS3 spill er ratet 10/10? Det du sier er sprøyt og det vet du selv..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...