Matsini Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Enig! Både Tiger Woods 2008 og Fifa 2008 er kanonspill til Wiien. Byr opp til flere timers underholdning både alene og med venner. Har fifa til både 360 og Wii, må si Wii versjonen er mest undeholdene. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 kjenner noen som har Wii og dem bruker dem aldri, spilte i begynnelsen men er lite nå. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Jeg bruker Wiien ganske jevnlig fremdeles, men da går det stort sett i VC/GC-spill. Regner med det forandrer seg så snart denne spilltørken er over (jeg skal la være å ramse opp alle titlene, siden det er gjort en del ganger alt), og man får godbitene i hus. Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Tror folk hadde brukt wii'en om de hadde kjøpt de kule spillene som finnes. Har du bare wiisports, er det ikke rart den støver ned for å si det sånn. Tiger woods,Mario strikers charged football, FIFa, Resident evil,zelda,excite truck,godfather, super paper mario, crash bandicot... Tror det er få som har alle disse og er lei/har runda alle.. Så om wii blir brukt lenge, ikke skyld på wii eller manglende gode spill ihvertfall.. Og snart kommer guitar hero,super mario galaxy,metroid prime, table tennis, super smash, mario kart, resident evil uc osv osv Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Resident Evil, FIFA, Tiger Woods, Godfather, osv. ja. Det er faktisk flere gode spill på Wii. Og så har man et fint bibliotek fra GameCube. Jeg vurderer å spille gjennom Metroid Prime 1 og 2 for å få med meg sammenhengene som eventuelt kommer i MP3. Lenke til kommentar
Dan_H Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Har også opplevd en nedgang i spillinga, ja. Men er rimelig sikker på at det vil ta seg opp i november, desember, januar og våren, når vi får stortitler å boltre oss i. Lenke til kommentar
alexr Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Jeg spiller wii sort sett hver dag, kansje ikke hver dag akkurat, emn nesten. Og jeg har den ikke tilkobla nette hele tiden. For det bruker dataen. Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 (endret) Eemmm? Wii har jo trådløst nettverkstilkobling da? Hvorfor kan ikke begge være koblet til nettet? Spiller lite Wii jeg og. Er liksom bare Zelda som appelerer til meg for øyeblikket. Men får å få tiden til å gå til Mario nå spiller jeg Mario 64 siden jeg aldri fikk meg N64. Veldig morsomt spill, men jeg er ikke helt fortrolig med kontrollene. Synes Mario "spinner" vel mye. Og fy hvor jeg hater kameraet. Endret 18. oktober 2007 av Konamixx Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Min har ikke blitt rørt siden RE4: Wii Edition kom ut, og sist uke lånte jeg vekk Wii'en til kollega på jobb. Kjedelig konsoll må jeg si. Tror jeg heller ikke gidder å investere mer spill til den heller i fremover.. all penga til 360. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Det er sant da, ser att mangen kommer til nintendo delen og microsoft delen og poster negative ting om dem forskjellige konsollene..... Jeg skal begynne å bruke Wiien når Metroid Prime 3 som kommer neste fredag Og jeg har enda Resident Evil 4 og Super Paper Mario eller kan si "4 av 10 spillet" som det fikk her på gamer.no Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Et innlegg er slettet som følge brudd på retningslinjene. Vennligst fokuser på sak og ikke person. Reaksjoner på moderering tas som vanlig på PM og ikke andre steder på forumet. Lenke til kommentar
exmx Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Lite brukt etter at jeg runnet zelda. Ikke mange gode spill på Wii'en.. Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 (endret) Lite brukt etter at jeg runnet zelda. Ikke mange gode spill på Wii'en.. Dette er feil og det vet du egentlig selv.. Det er ihvertfall mange nok til at wii'en bør benyttes jevnlig. Kan godt være det ikke er din type spill, men det er noe annet.. Hvilke wiispill har du og hvilke har du forsøkt? Endret 19. oktober 2007 av husgutt Lenke til kommentar
kilik Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 (endret) Nja, spørs hva man mener med bra. Er bare Zelda og RE4 som har fått toppkritikker. Ellers har det vært rimelig blandet så langt. Kjenner flere med både Wii og X360, og X360 har fått klart mest spilletid de siste månedene (Forza 2, Bioshock, Halo 3, PGR4 etc.). Men med Metroid Prime 3 (toppanmeldelser i USA), Mario Galaxy og andre lovende spill før jul forsvinner nok denne problemstillingen. Endret 19. oktober 2007 av kilik Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Super Paper Mario har også fått gode toppkritikker Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Nja, spørs hva man mener med bra. Er bare Zelda og RE4 som har fått toppkritikker. Ellers har det vært rimelig blandet så langt. Kjenner flere med både Wii og X360, og X360 har fått klart mest spilletid de siste månedene (Forza 2, Bioshock, Halo 3, PGR4 etc.). Men med Metroid Prime 3 (toppanmeldelser i USA), Mario Galaxy og andre lovende spill før jul forsvinner nok denne problemstillingen. Så det finnes kun dårlige eller bra spill? Må spillet rates 10/10 for å defineres som bra? Hvor mange PS3 spill er ratet 10/10? Det du sier er sprøyt og det vet du selv.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå