Gå til innhold

67% av Wii eiere har ikke brukt den i det siste

UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Zelda Twilight Princess har jeg startet litt på igen nå, så har fått tørker litt støv av den ja...Er jo et utrolig bra spill men lengter etter noe nytt...Super Paper Mario var helt greit spill, ikke noe mer. Så skjønner at det er en del nedgang når man faktisk ikke kan spille online tilåmed! Er vel bare Mario Strikers Charged som kan det men det ble jeg jo nesten lei før jeg hadde sotte meg ned med det!! :p

Lenke til kommentar
Nå merket jeg da ordet suggests, Bear^. Og dette var virkelig ikke noe forsøk på å sverte favorittkonsollen din. Og som det nevnes så er det flere millioner som bruker Wii jevnlig, sikkert fler enn de som bruker ps3 jevnlig.

Nå vet nå ikke du hvilken av de 7 konsollene jeg har som er favoritten min så akkurat det kan du slutte med.

Men tittelen din tilsier at det er fastsatt at 67% av Wii eiere ikke bruker konsollen, noe som er feil i følge den teksten du linker til. Det er som sagt et estimert tall. At det er mange som ikke bruker den, det er klart. Det er ikke så mange spill på den per i dag.

Lenke til kommentar

Eg bruker ikkje min Wii lengre heller, men den støver den gang ei ned. Dama sitter med Paper Mario eller noe annet i den dur støtt, så brukt blir den :p

Er ein lei lei mangel på fengende spill til den konsollen for min del. Derfor hade ag aldri greid å kun hatt den konsollen i hus heller.

Lenke til kommentar

Wiien min samlet støv i ca. 6mnd etter jeg runnet zelda, før jeg tok mot til meg og solgte den. Angrer ikke et sekund.

De få spillene som skulle bli interresante (paper mario, excite truck osv) skuffet stort, så da klarer jeg meg fint uten i lang tid fremover. Får se om det blir et kjøp igjen når den koster 800kr og et ordentlig wii zelda spill har kommet :)

Endret av tidus2k4
Lenke til kommentar

I mitt tilfelde er det ganske likt med støv på alle tre konsollene. Hadde det ikke vært for at PS3en brukes til BD/DVD/Musikk spiller så hadde den vært infiltrert av hybelkaniner.

Wii har Super Paper Mario og Super Smash Bros Melee som jeg fyrer igang iblant.

Xbox360 har Halo 3 som jeg ikke har åpna embalasjen på enda. Venter på noen jeg kan spille Coop med.

PS3 har jeg Warhawk og Heavenly Sword men er så mye annet jeg heller spiller for tiden.

PC stikker nok av med mest av min tid takket være Orange Box.

Tar jeg tre kluter og tørker en konsoll med hver av dem så vil jeg banne på at det er støv fra PS3en. Makan til hybelkanin-magnet skal du lete lenge etter. Synest godt gjør de også på den svarte (og store) overflaten. :tease:

Lenke til kommentar

Har nesten ikke brukt min heller siden jeg runda Zelda. Har spilt Zelda innimellom og Metroid Prime men når SSBB, Mario Galaxy og MP3 kommer så tar det nok ikke lange tiden før DVD stasjonen i Wiien er fullstendig utslitt :thumbup:

EDIT: WTF!? Kan ikke fatte at jeg faktisk glemte å nevne Mario Kart :ohmy:

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar
Ellers er det Ps3 for alle penga. Det viste seg til syvende og sist at jeg er en gamer, rett og slett ...

Da burde du vel strengt tatt heller gå for Xbox 360, siden den får mange av de samme spillene som PS3 (og 360-versjonen pleier å være bedre), og faktisk i tillegg har tatt over flere eksklusiver fra PS3 i tillegg. Pluss at Sony skal fokusere mindre på spill og mer på Blu-Ray i markedsføringen av PS3 :lol:

De som har Wii kan se frem til Smash Bros, Mario Galaxy, Metroid, osv. Det blir nok av spill fremover.

Lenke til kommentar
Ellers er det Ps3 for alle penga. Det viste seg til syvende og sist at jeg er en gamer, rett og slett ...

Da burde du vel strengt tatt heller gå for Xbox 360, siden den får mange av de samme spillene som PS3 (og 360-versjonen pleier å være bedre), og faktisk i tillegg har tatt over flere eksklusiver fra PS3 i tillegg. Pluss at Sony skal fokusere mindre på spill og mer på Blu-Ray i markedsføringen av PS3 :lol:

De som har Wii kan se frem til Smash Bros, Mario Galaxy, Metroid, osv. Det blir nok av spill fremover.

Joda, jeg kunne vel det, men i og med at 360 er for pingler og kvinnfolk velger jeg å holde meg unna :tease:

Lenke til kommentar
Joda, jeg kunne vel det, men i og med at 360 er for pingler og kvinnfolk velger jeg å holde meg unna :tease:

Ok, så du er ikke GAMER, men Sony-elsker! Det forklarer jo mer av saken :)

For nå som Sony skal fokusere mer på BR blir det kanskje litt feil å kalle seg GAMER hvis man bare har BR-maskinen PS3? :tease:

Lenke til kommentar

Ok, så du er ikke GAMER, men Sony-elsker! Det forklarer jo mer av saken :)

For nå som Sony skal fokusere mer på BR blir det kanskje litt feil å kalle seg GAMER hvis man bare har BR-maskinen PS3? :tease:

Hey, PS3 banker jo 360 lett i og med at PS3 har tidenes beste spill: Talladega Nights :tease:

SRSLY:

Det som gjør at mange tilsynelatende bruker Wiien sin lite kommer nok av to faktorer:

1: Spilltørke og mangel på mange toppspill.

2: Mange som har kjøpt den har kanskje gjort et impulskjøp, i og med at Wii var ny og spennende. Dette er folk som spiller lite generelt sett, og som dermed bruker Wiien lite.

Lenke til kommentar

Nå er jeg ikke fullblods gamer, da jeg har jobb, dame,fritidsinteresser utenom å spille (selv om jeg var hos en kompis til kl 0500 og runda Halo 3 i natt), men jeg forstår ikke all klaginga på wii og spilltørken.

Jeg har enda ikke runda Zelda, og koser meg i tillegg med både Fifa 08 og Super paper mario.. Problemet mitt er at jeg ikke rekker å runde disse før Metroid prime og Super mario galaxy kommer..

Nei, wiien min støver ikke ned i hele tatt..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...