Arsenal89 Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Finner ikke svar på det jeg lurte på der, men kan hende jeg ikke ser det bare? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 7. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2007 Man kan kjøpe billett for de forskjellige dagene, men ikke enkelt konserter. Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Man kan kjøpe billett for de forskjellige dagene, men ikke enkelt konserter. Som er ganske standar festival, i og med at alle konsertene foregår på samme område. Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Jeg vil anbefale å være der hele uka uansett. Kan ikke helt se hvorvidt det er verdt pengene å dra ned til danmark for å være på Roskilde i én dag. Warm-upen var helt klart det beste på årets festival. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 7. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2007 Warm-upen var helt klart det beste på årets festival. Da kan du tenke deg hvordan det er når det er sol hele tiden Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Warm-upen var helt klart det beste på årets festival. Da kan du tenke deg hvordan det er når det er sol hele tiden Jeg tror campen vår led lite i forhold til mange andre. Selvom jeg brukte sure gensere som pute til tider, så var det fyfaen så bra! Få med dere warmupen, ja. Da man har skikkelig tid til å bli kjent med folka rundt seg. Roskilde er helt herlig, må oppleves! Lenke til kommentar
Cho-san Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 høyre folk pleie å pisse på telte til folk? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 høyre folk pleie å pisse på telte til folk? Det kan skje ja. Vårt ble faktisk tent på ved et lite uhel av go'naboen, men vi fikk slukket det raskt. Tips: IKKE legg dere ved gjerdene. Det lukter garantert piss, for det er der alle letter på trykket. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Var der i 2006 og hadde en opplevelse for livet Grunnet militæret fikk jeg ikke vært der i år. Men skal garantert få karret meg ned dit neste år. Gleder meg stort! Det med å ikke legge seg ved gjerdene støttes, husker i 06 hvor alle hadde pisset der og det var utrolig tørt, og det dannet seg "pissestøv" som var ubehagelig å puste inn. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 11. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2007 Hehe stemmer det Dimitrij, urinstøv ble det kalt. Ble tørr i halsen av det også husker jeg Er ikke veldig sunt. Lenke til kommentar
Pseudonymt Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 (endret) Det var stas i '05 da en virvelvind kom på besøk på West Camp. Den rev med seg et par telt som fløy flere titalls meter opp i himmelen. Litt off-topic, men kom på den i forbindelse med tissestanken, som føres av vinden... Noen andre som var så heldige å oppleve den beryktede virvelvinden fra '05? Endret 11. desember 2007 av Kors Lenke til kommentar
TomJ Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Er det noen som har noen tips om når man burde bestille billlett? Blir det fort utsolgt? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 12. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2007 (endret) Blir nok ikke så fort utsolgt til 08 siden det var nok noen som ble "skremt" bort av alt regnet i år. Men det lønner seg ikke å vente til ett par uker før. Jeg kommer nok til å kjøpe når januar lønningen står på konto. I hvertfall første kvartal i 08. Det kommer helt ann på hvilke band som kommer om det blir utsolgt. Endret 12. desember 2007 av GnoMiz Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Jeg også kommer til å kjøpe i januar, og tviler på at det blir utsolgt før i april-mai, hvis det i det hele tatt blir utsolgt. Lenke til kommentar
TomJ Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Takker. Har hørt et rykte om at The Chemical Brothers er booket. Men det stod ingen ting på hjemmesiden til Roskilde. Noen som vet dette for sure? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 12. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2007 Går alltid mange rykter, var jo rykter om Metallica i fjor også, men de kom jo ikke. Venter heller til det kommer på siden til Roskilde fordi da er det 100% sikkert (så lenge det ikke blir avlyst da). Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Går også rykte om at de skal få booket Rage Against The Machine, siden de er i europa i juni. Om det viser seg å stemme blir det en legendarisk festival. Lenke til kommentar
TomJ Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Går også rykte om at de skal få booket Rage Against The Machine, siden de er i europa i juni. Om det viser seg å stemme blir det en legendarisk festival. Hvis Rage kommer, er jeg allerede der. Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Er da bare å kjøpe med engang? Det er jo festival som er morsomt, konsertene er bare en jævla stort pluss Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå