esoteric Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Hehe, er så mye man kan bruke en grop til i Roskilde! :!: Reiser ikke før på mandag selv, første året (vært der siste 5 åra)jeg ikke er der fra det åpner. Skal reiser med noen som er på Hove nå, og som trenger en dag hjemme til og vaske litt klær og sånt... pingler. Gleder meg mer og mer for vær dag som går nå. Håper vi slipper å svømme i gjørme i år. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Ja så sistemann graver gropa kun for at folk skal falle i den da? Eller putter han også verdisaker i den? Var en annen som nevnte det tidligere i tråden.... Lykke til. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 28. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2008 Omg får ikke tak i vennene mine, mener de skulle lande her i køben ca kl 12.00, men de tar ikke telefonen Jeg dro ned i går for å besøke min stebror. Håper jeg får tak i dem snart, vi skal liksom reise inn til Roskilde sammen... Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 #9: Forumet er ingen markedsplass. Annonser, meldinger om kjøp, salg og bytte skal postes i bruktmarkedet. Det er ikke tillatt å linke til egne annonser i signatur, profil eller i tråder / personlige meldinger på forumet. Innlegg som bryter med dette er slettet fra tråden. Reaksjoner på moderering tas via PM. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 (endret) Nå har jeg sett Radiohead for en stund siden, og det var kjempekos! Dere skulle virkelig vært her! (jeg har til og med sett folk fra RPP på avstand :o ) Endret 4. juli 2008 av thrice Lenke til kommentar
Jan Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Da var jeg i København. Finfin festival. Lenke til kommentar
fgr Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 jepp det var fint. alt for varmt om morgenen i teltet men ellers bra. og det regnskyllet som kom på fredag ellervare lørdag passa veldig bra. har tatt opp en haug med video med mitt nye HDkamera. woho Lenke til kommentar
Soulwax Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Der var jeg hjemme. Har egentlig ikke ord for hvordan det var, men skal såååååå ned der neste år. Kan dele bilder senere. Eneste minuset var som jagarock sa, at det var drepende varmt i teltet om morgenen. De 2 minuttene fra du våknet til du var ute var rent, skjært helvete. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Alltid jævlig i teltet på morgenen. Våknet tidlig t.o.m i 07. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 7. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2008 Da er jeg tilbake hos min stebror i Køben etter en finfin festival. Mye god musikk og mye god fyll Lenke til kommentar
TaWret Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Da var man kommet hjem til nordland. 14 timers reise er drit kult.Roskilde er top 5 av det beste jeg har vært på så langt i mine 18 år. Tusen takk!<3 Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Å gude gud i himmelen. Jeg kom nettopp hjem etter en forferdelig bedriten busstur, men humøret var fantastisk. Digitalism tok av som pokker. Jeg er fortsatt i electrohimmelen. Roskilde i mitt hjerte. Lenke til kommentar
edds Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Jeg stod så lang foran som overhodet mulig på Digitalism (altså det innerste, midterste hjørnet på venstre pit inntil gjerdet), og for en opplevelse det var! Ellers en fantastisk festival med mange herlige opplevelser og klamme telt. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Klamme telt, spandable dansker, billig røyk, drikke og sol. Pøøøørfekt. Lenke til kommentar
noodles Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Seasick Steve er min nye helt! Lenke til kommentar
maxM Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Satan for god festival, nesten ikkje gjennkjennelig i forhold til i fjor til tider. See you all next year, stay drunk, stay young! Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Seasick Steve er min nye helt! Jeg har møtt han. Sjalu? =D Lenke til kommentar
noodles Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Sjalu, ja. Eg skal prøve å styre meg, men kan ikkje love noko. Konserten var fantastisk! Musikken, karismaen til Steve, stemningen i publikum. Eg elskar Seasick Steve. Og eg gjekk berre tilfeldigvis innom konserten, der var det like før eg gjekk glipp av det beste sidan oppskjera brød. Lenke til kommentar
Skinnhesten Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Kom hjem igår natt, klokka 5 på natta, skikkelig sliten. Wow for en festival. Tiden gikk så fort at det var skummelt! Mye bra musikk, masse bra fyll! Eneste som var leit var de svenske naboene våre som bare virka totalt hjernedøde + vi lå litt for nærme skate området... Der har dem jo en scene hvor de har Roskillz osv. Rap er jo crap men _dansk_ rap er ihvertfall crap! Fysj! men alt i alt, en Fantastisk festival! Lenke til kommentar
Jan Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Synes skategreierne er jævlig bra jeg. Bodde på hjørnet et par gater innenfor "Hot Shower". Vi bodde vedsiden av noen islendere som var ......grusomme. Lard + hes stemme + mange mange venner i samme bane. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå