Soulwax Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Utrolig stilig flagg LueDotten! Ser jeg deg skal du få en øl Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 hehe det høres ut som du er verre enn meg! Jeg skjekker opptil 5 + ganger om dagen på litt over 5 nettsider om været xD Se forøvrig på dette: http://www.accuweather.com/world-forecast-...7C&metric=1 Og denne: http://uk.weather.com/weather/10day-Roskilde-DAXX0029 Ikke dårlig utover festivalen ! Jeg sjekker yr.no og DMI.dk, ca 3-5 ganger daglig, så vi er nok på det samme nivået. =) Og jeg ville ikke ha stolt på Accuweather. Jeg har ikke sjekket det selv, men etter sigende endrer disse varslene seg ofte drastisk på veldig kort tid, og de har gjentatte ganger feil på meldingene for 0-1 dager (dvs at de fint kan melde at det regner i Roskilde, selv om varselet er for samme dag og det faktisk er skyfritt). Synes det virker lite trolig at det er Så upålitelig, men i fjor meldte de veldig lenge at festivalen skulle få brukbart vær. Det stemte ikke akkurat. Så jeg holder meg til Yr.no (Meterologisk institutt) og DMI, det holder. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Ser yr har fjernet endel sky-dager og erstattet med sol. Derimot noe høyere mm på regndagene. Lenke til kommentar
peryy Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Da reiser jeg nedover om ca 4 timer Skal en natt i Tyskland først for å hamstre god saker og en del camp rekvisitta! Nå er festivalfeberen kommet for fullt! Sees i Roskilde!! Lenke til kommentar
scarface15 Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Har en kamerat uten bil som må komme seg nedover.. hva er lettest? regner med at bussene som går fra oslo i *sjekke klokken* dag er fulle? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Ikke nødvendigvis, det er plassgaranti på mange turbusser. Jeg bruker dette selskapet, men jeg vet ikke om de har det. www.swebusexpress.se Lenke til kommentar
TaWret Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 (endret) Ja, som dere har allerede har sagt: Ikke lenge igjen nå. Drar nedover imorgen. Flyet har avgang 14.55 fra Bodø - Oslo. Så må man vente 14 timer til neste fly går i Oslo, men som bønder på bytur skal man nok få tiden til å fly med øl og Oslo. Noe man burde se/oppleve i Oslo? Har aldri satt en fot inn der før. Hvilken camp er størst av East eller West? Vi er en gjeng på 10-14 stk som skal holde til på east. Så lurer jeg på om noen har tips for å kjøle ned øl? Den værste stunden er når man våkner i teltet fyllsyk og sliten, for å så gå til en ølbod. Hadde vært kjekt å hatt noe i teltet. Endret 27. juni 2008 av TaWret Lenke til kommentar
Tommy Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Heh, Oslo ja.. Ikke den mest spennende byen. Går jo ann å ta en titt på den nye operaen da, men husk solbriller! du kan se kart over plassen her. East og West skilles av jernbanen som går tvers gjennom... Lenke til kommentar
TaWret Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 operaen er nok ikke akkuart det jeg vil bruke min ferie på, for å si det sånn=) Da finner man seg heller en pub og en kinosal. Er det øst eller vest som brukes å betegnes som "hardcorehjørnet" og litt flere folk som ruser seg på annet enn bare alkohol? Er east vi skal ligge på, skrev feil Lenke til kommentar
Tommy Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Tja.. ryktene skal ha det til at east er mest "hardcore", mens west er noe roligere.. Jeg har campet begge steder og foretrekker west, men det er en smakssak.. Du spurte jo etter noe man burde se/oppleve i Oslo... Tror nok ikke det å oppleve en kinosal i Oslo vil gi dere så mye Kjøp øl, engangsgrill og pølser og sett dere i Frognerparken da Lenke til kommentar
TaWret Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Okei, er vel liv på begge sider. Så er vel ikke nøye egentlig. Ja, jeg er klar over jeg spurte om det, men når det ikke kom noen andre forslag enn Operaen, så får en kinosal holde. Finner vel ut av det=) Når går siste Tog tilbake til flyplassen om natten? Lenke til kommentar
Tommy Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 23.59 fra nationaltheateret, 00.05 fra oslo s Lenke til kommentar
Imzdal Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Noen som vet om det blir umulig å komme seg fra roskilde til københavn etter at Jay-Z har spilt? må nå et fly som går midt på dagen på mandagen... Lenke til kommentar
Soulwax Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Sitter å lurer på det samme .. Bare flyet vårt går 08:00 om morgenen :| Lenke til kommentar
Lundby2 Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 http://ibyen.dk/fokus/roskildefestival/article531092.ece O'yesss Lenke til kommentar
Skinnhesten Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 (endret) Da reiser vi om 1 time! jihaooo! Se opp for en nybona rød Opel Astra yeah! ^_______^ Endret 28. juni 2008 av Skinnhesten Lenke til kommentar
Fylliksen Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Ok, som første gang Roskilde-deltaker, og nybakt 18-åring tar jeg og en kompis turen ned i år. Slakk som jeg er gidder jeg ikke lese hele tråden her får tips å triks, men lurer om noen raskt kan oppsummere hva jeg bør ha med meg og hvor jeg bør slå opp telt? Hvordan er det med dusjing der nede? Mye stjeling? (legge igjen speilreflekskamera/ipod etc hjemme?) Vanskelig å få taxi? (til flyplass) Langt å gå til by? Reiser ned med båt/tog og flyr opp igjen (skal på jobb dagen etter). Et triks jeg bruker hvert eneste år er å grave en grop bak teltet. Det blir alltid bekmørkt rundt midnatt. Kombinerer man det med fulle mennesker som går gjennom campen får man en god del knall og fall. Mener du at du graver gropafor å gjemme verdisaker, eller kun for fallene? Skjønte ikke den helt... hehe det høres ut som du er verre enn meg! Jeg skjekker opptil 5 + ganger om dagen på litt over 5 nettsider om været xD Se forøvrig på dette: http://www.accuweather.com/world-forecast-...7C&metric=1 Og denne: http://uk.weather.com/weather/10day-Roskilde-DAXX0029 Ikke dårlig utover festivalen ! Jeg sjekker yr.no og DMI.dk, ca 3-5 ganger daglig, så vi er nok på det samme nivået. =) Og jeg ville ikke ha stolt på Accuweather. Jeg har ikke sjekket det selv, men etter sigende endrer disse varslene seg ofte drastisk på veldig kort tid, og de har gjentatte ganger feil på meldingene for 0-1 dager (dvs at de fint kan melde at det regner i Roskilde, selv om varselet er for samme dag og det faktisk er skyfritt). Synes det virker lite trolig at det er Så upålitelig, men i fjor meldte de veldig lenge at festivalen skulle få brukbart vær. Det stemte ikke akkurat. Så jeg holder meg til Yr.no (Meterologisk institutt) og DMI, det holder. Accuweather har jeg også dårlige rfairinger med... Er (dessverre) de som leverer værmledinga på HTC-mobilen min, og jeg kan omtrent telle på fingrene de gangene de har meldt riktig vær mer enn 2 dager i forveien... Hvis noen vet om det er mulig å skifte værdatabase så si gjerne ifra!! Lenke til kommentar
Jan Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Din øverste quote er fra to forskjellige mennesker som snakker om to forskjellige grop-formål. Lenke til kommentar
Fylliksen Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Ja så sistemann graver gropa kun for at folk skal falle i den da? Eller putter han også verdisaker i den? Var en annen som nevnte det tidligere i tråden.... Lenke til kommentar
thrice Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 oooo i dag reiser jeg! Gleder meg som en liten unge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå